brolle Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har et problem ved pålogging av brukerkonto i Vista så jeg håper noen kan hjelpe meg her. Ved pålogging av en bruker får jeg opp "The system could not find the message source for the error 0x80070773" Den endre bruker kan logges på både med bruk av passord og fingeravtrykk som normalt. Maskinen er en HP TX-1345 med Vista Home Premium. Lenke til kommentar
sgarmo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har et problem ved pålogging av brukerkonto i Vista så jeg håper noen kan hjelpe meg her.Ved pålogging av en bruker får jeg opp "The system could not find the message source for the error 0x80070773" Den endre bruker kan logges på både med bruk av passord og fingeravtrykk som normalt. Maskinen er en HP TX-1345 med Vista Home Premium. Kommer du inn med den "problembrukeren", eller kommer du ikke noen vei med den brukeren? Har du nylig installert et program før denne feilmeldingen begynte å komme? Prøvd å starte maskin i sikkerhetsmodus (F8 i oppstart av PC) og logge på med "problembrukeren"? Mvh Sondre Lenke til kommentar
brolle Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Startet i sikkermodus og resatte passordet og da funket alt ok. Takk for hjelpa! Har et problem ved pålogging av brukerkonto i Vista så jeg håper noen kan hjelpe meg her.Ved pålogging av en bruker får jeg opp "The system could not find the message source for the error 0x80070773" Den endre bruker kan logges på både med bruk av passord og fingeravtrykk som normalt. Maskinen er en HP TX-1345 med Vista Home Premium. Kommer du inn med den "problembrukeren", eller kommer du ikke noen vei med den brukeren? Har du nylig installert et program før denne feilmeldingen begynte å komme? Prøvd å starte maskin i sikkerhetsmodus (F8 i oppstart av PC) og logge på med "problembrukeren"? Mvh Sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå