Luringfax Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei Jeg har en bensinbil, av typen Traxxas t-Maxx, eller noe, som plutselig stopper! Altså, jeg kjører, også er det hele tiden en fare for at den plutselig stopper. Har aldri kjørt mer enn 2 min i strekk, før den stopper. Stoppingen kommer også med en gang hvis jeg f.eks setter op farten litt..(kanskje fordi motoren er kald?) Men det kommer ikke bare når jeg setter opp farten.. Er det kanskje bensininnsprøytingen som må justeres!? Ganske kjipt egentlig.. Endret 4. mars 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har du kjørt inn, og stilt inn motoren som det står beskrevet i håndboka? Har dette skjedd før i varmere vær? Det er mulig bilen stopper fordi det er så kaldt. Det du kan gjøre er å legge litt aluminiumsfolie rundt noen av de nederste finnene på kjøletoppen på motoren. Det hjelper motoren å holde varmen, og dermed burde den oppføre seg noe mer stabilt. Du kan også prøve å gi motoren litt mer drivstoff. Red.: Legger til en link til aluminiumsfolie-trikset: http://www.rc411.com/pages/quicktips.php?tip=50 Endret 6. januar 2008 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tråden må flyttes! -----> Bil og motor Tviler stærkt på at du syntes det er en hobby og ha en bil som stopper Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Tråden må flyttes! -----> Bil og motor Tviler stærkt på at du syntes det er en hobby og ha en bil som stopper Les innlegget hans først, før du begynner å spamme dritt. Kunne kanskje vært postet i R/C tråden though... Endret 7. januar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
PlayStationMannen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tråden må flyttes! -----> Bil og motor Tviler stærkt på at du syntes det er en hobby og ha en bil som stopper Les innlegget hans først, før du begynner å spamme dritt. Kunne kanskje vært postet i R/C tråden though... Spame? Spærm meg oppi r***** u sier jo selv vi må flytte tråden! Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tråden må flyttes! -----> Bil og motor Tviler stærkt på at du syntes det er en hobby og ha en bil som stopper Les innlegget hans først, før du begynner å spamme dritt. Kunne kanskje vært postet i R/C tråden though... Spame? Spærm meg oppi r***** u sier jo selv vi må flytte tråden! Når du ikke engang leser innlegget til fyren har du ingenting du skulle sagt. Det han postet går under hobby, og jeg skrev muligens R/C tråden for muligheter for bedre respons. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Til trådstarter: Hadde selv en S-Max tidligere (T-Max med bakhjulstrekk, morsom ting.) Og den måtte jeg holde igjen og "burne" litt med før jeg kunne kjøre med den, eller så døde den som du beskrev. Ga jeg den mer fuel så drukna den bare, men ble noen koselige spor i gata her da Lenke til kommentar
SondreLM Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har du benisnfilter på denne? I så fall, kan det være rimlig tett. Hva skjer hvis du gir helt full gass? Går den bra da, eller tar det lang tid før den akser? Prøv også å vask luftfilteret ditt i nitrobensin. Vet ikke om dette vil hjelpe, men hvis det er full i skitt, vil det hindre luft i å komme inn. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg vet ikke om jeg har et bensinfilter på denne, eller hvordan det der ut. Hvis det er noe som ikke følger med, har jeg det ikke.. Trykker jeg triggeren helt inn dør motoren ut.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Star motoren. "Nøkk" i gassen til motoren blir ordentlig varm, også prøv å gi full gass. Kommer det mye røyk? I så fall så kan du prøve å skru ned drivstoffet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lite beskrivende!? Hva skal jeg skrive da? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) "Traxxas t-Maxx bensinbil, stopper etter kun 2 min kjøring!" e.l. Det hjelper ikke stort å skrive "hjelp" heller... Folk skjønner jo at du har et problem som du gjerne du skulle hatt svar på! Husk også til neste gang at: "Ikke kommenter dette innlegget" Endret 27. februar 2008 av Centuss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå