Bluum Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Vel, Pixmania og Amentio ser ut til å være billige. Ellers er det bare å lete litt i prisguiden for å se hvor ting er billigst Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Ok.... Blir det www.pixmania.com f.eks da? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 ja, men amentio er .no. Som sagt er de ikke alltid billigst, og noen ganger er forskjellen så liten at det kan lønne seg å bestille fra norske butikker, da det blir kortere vei å frakte varen til deg. Og fraktprisen er kanskje litt lavere? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 ja, men amentio er .no. Som sagt er de ikke alltid billigst, og noen ganger er forskjellen så liten at det kan lønne seg å bestille fra norske butikker, da det blir kortere vei å frakte varen til deg. Og fraktprisen er kanskje litt lavere? Frakten fra amentio.no er generelt ikke spesielt dyr i forhold til andre nettbutikker. 150 kr i frakt for en 32 tommer er ikke akkurat dyrt. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg tenkte mest på Pixmania. Jeg måtte betale 1600 eller noe for å frakte min TV til Norge. 42" på nesten 50kg, men likevel relativt dyrt synes jeg. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Det var ikke billig å frakte en 42" nei.. Var det på pixmania ? Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det var ikke billig å frakte en 42" nei.. Var det på pixmania ? Er jo samma om det er 42" eller 32", er vekta det kommer ann på! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Pixmania har veldig ulike priser på fraktene sine. Fant en 32 tommer der som kun kostet 150 i frakt. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg trenger hjelp til å innstalere Battlefield 2: Euro Force og Battlefield 2: Armored Fury.(Booster pack) Det kommer opp en melding at jeg må lage en account på battlefild 2 ?! hva gjør jeg? (Jeg har lasta ned Bf2 og Bf2 special forces) Kan spille både Bf2 og Bf2 special Forces Online! Når jeg går inn på Bf2 Special forces da kommer dette opp: Game Message Your connection to the server has been lost. (Så trykker jeg bare ok så kan jeg spille online) Men etter Game message kommer denne: Message from EA You need to close Battlefield 2 on order to go to this website, do you wish to proceed? Yes / No Jeg trykker yes alt som skjer er at den legger ned B2 Special forces !? sad.gif Noen Som Kan Hjelpe ??? :/ Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg trenger hjelp til å innstalere Battlefield 2: Euro Force og Battlefield 2: Armored Fury.(Booster pack)Det kommer opp en melding at jeg må lage en account på battlefild 2 ?! hva gjør jeg? (Jeg har lasta ned Bf2 og Bf2 special forces) Kan spille både Bf2 og Bf2 special Forces Online! Når jeg går inn på Bf2 Special forces da kommer dette opp: Game Message Your connection to the server has been lost. (Så trykker jeg bare ok så kan jeg spille online) Men etter Game message kommer denne: Message from EA You need to close Battlefield 2 on order to go to this website, do you wish to proceed? Yes / No Jeg trykker yes alt som skjer er at den legger ned B2 Special forces !? sad.gif Noen Som Kan Hjelpe ??? :/ Antar at den var kraftig feilposta? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 LoL! ja, kanskje det ja, men ingen svarte på den andre tråden min, så bare la det inn her, kanskje noen vet noe om det her :] Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det vil jeg tro. Samsung lager generellt gode TVer ... Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 S-serien til Samsung er jo billig\møkka-serien dems! S-serien er IKKE å anbefale! Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 ThomasSim hva vil du anbefale da? Til kr 4000 ?! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ville anbefalt å venta til du har et par tusen mer Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Her er det en 14-åring (husker jeg rett?) som skal ha seg ny TV til gutterommet. En TV til mange mange tusen er vel ikke helt nødvdneig. Jeg anbefaler deg igjen å dra til butikken og selv se om du finner en TV DU liker, og kjøpe den. Jo fortere du får gjort det, jo lengre får du glede av TVen Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hva er max Ms på en tv man skal spille på? Og hva er best av LCD og PLASMA? Til spilling Endret 3. mai 2008 av vista223 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Se på tatung tv'ene Kan uten tvil si at det er den tv'n jeg har sett som er mest tv for penga ! Endret 3. mai 2008 av daruu Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Plasma er raskere, men ved mye ensidig spilling er det stor sannsynlighet for at du får innbrenning. LCD er vanligvis en del treigere, men der slipper du faren for innbrenning. Så plasma er "helt uten" etterslep, mens enkelte LCD-TVer kan ha noe etterslep. Bruker du TVen til et bestemt spill mer enn ca 15% av tiden TVen står på, så er det stor fare for innbrenning, LCD er helt problemfritt der. Du må nesten velge hvailke ulemper du vil ha. Jeg ville kjørt på med LCD, da du som regel skal ha ganske mye etterslep før det blir plagsomt. 16ms er grensa for hva jeg vil kalle akseptabelt, men husk at mange produsenter jukser en del med tallene, og det er forskjell på responstiden avhengig av hvilke farger det byttes mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå