Gå til innhold

TV for PS3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom det er TVer i butikken, så er det jo bare å gå og se :)

Angående størrelse, så vil jeg også anbefale 32". Selv sitter jeg 2,5 meter unna en 42", og angrer ikke et sekund på at jeg la i 5000kr for å få 42" fremfor 37".

Overgangen fra 14" til 42" var litt brå, men nå føler jeg at jeg ikke ville hatt noe mindre.

Faktisk kunne jeg tenke meg en 50", eller 60"en til Pioneer ;)

Men husk at TVer ser mindre ut i butikkene enn de gjør når du får de hjem, og at større TV ofte gir dårligere bilde enn en mindre TV til samme pris.

Lenke til kommentar

Jaja, Men nå har jeg MAX 4000,-

Vil helst bruke mindre :p fordi jeg er 12 år !

har ikke så mye penger :p Bare send meg link hvis du finner et bra tilbud :D

Skal jo ha høytalere og ps3 også.. :ermm:

og spill til ps3'n , Så det blir litt penger ut av det :S

Lenke til kommentar

Been there, done that. Og er der forsåvidt igjen :p

Det er aldri nok penger i lommeboka til å få alt man ønsker seg. Og fordi jeg følger "kjøp noe dyrt og bra og blir fornøyd, ikke noe litt billigere som ikke er bra"-prisippet; så blei det TV til 15 000 i stedenfor TV, subwoofer og ny forsterker :p

Hvis du "bare" har 4000, så ville jeg kjøpt på nett. Rett og slett fordi du får mer for pengene der.

Se etter en TV i butikkene til mellom 4 og 5000kr, og hvis du liker den, så kjøper du den på nett ;)

Lenke til kommentar

Hva en 12 åring skal med lcd tv og ps3 vil jeg aldri skjønne, men men :p Hva en 12 åring skal med egen tv i det hele tatt vil jeg heller aldri skjønne ;) hehe..

Kjøp denne du: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334743

Da får du en grei tv, og en fin pc-skjerm med høy oppløsning til en billig penge =) Men, 3k for en 22" eller 4k for en 32".. valget burde jo ikke være vanskelig..

Lenke til kommentar

Hvis du sitter så nærme som en halvmeter unna, så sitter du som ved en PC-skjerm.

Og da vil det holde med 22" for de aller fleste.

Men noen PC-skjerm ville jeg ikke kjøpt, grunnet oppløsningen.

Jeg ville holdt meg til en TV, eller en skjerm med 16:9 format.

Lenke til kommentar

Vel, det er få TVer under 4000, men du har jo LG 26LC2R som du kan få ferdig fraktet til nærmeste posthus for 3900kr.

LG er et godt merke etter det jeg erfarer, så noe stort bomkjøp er det ikke.

Skjermen er "bare" 26", men jeg husker den gamle 24" CRT-TVen vi hadde før. Den var ganske stor da jeg var 12år, og det var en drøm å spille N64 på den husker jeg. Og 26" er ikke så veldig lite egentlig, det er ca 66cm. Til sammenligning er en 19" ca 48cm.

JEg tror du klarer deg med 26" selv om du sitter 1,5 meter unna.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min TV fra Pixmania, og det eneste jeg kan utsette på det er at det tok litt tid å få sendt TVen fra Frankrike.

To uker blei det til slutt, med en liten omvei på turen.

Garantien kan du sansynligvis ta direkte med LG Norge, for det har jeg gjort med min PC-skjerm flere ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...