Bluum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, det vil jeg si. Det er vel snart to år eller så siden jeg hørte det sisst, men jeg mener å huske at bassen var der. Ikke så fremtredende som på mange andre anleg av den typen, men litt mer balansert i forhold til satelittene. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei, er det noen som kan noe om høytalere ? så sjekk ut siden, vil ha en med så bra bass som mulig. Max 600 Kroner. https://prisguiden.no/cat.php?categ...t=50&ppp=25 ( https://prisguiden.no/product.php?product_id=55135 ) Endret 22. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 høyttalere til 400kr vil så godt som aldri være bra! Kjøp disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 De kan jeg garantere deg at spiller godt =) Har en kompis som brukte det til en xbox 360.. kjempebra! Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) ikke tenk på prisen.. Se på hvor bra subwooferen og sånn er xD Endret 22. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du får ikke bra bass til en så billig penge! Men jeg ville uansett anbefalt Logitech X-530.. de er bra med tanke på prisen! Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 ikke tenk på om det er billig se på spesifikasjonene.. ! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvis du kun vil se på specs, å klarer du vel selv å se hvem som er "best" Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Spesifikasjonene får deg til å tro at du skjønner noe, men egentlig er de stort sett bare villedende. I beste fall gir de deg bare en liten pekepin. Det eneste som virkelig hjelper er å høre anlegget selv, i virkeligheten. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Kan du nevne butikker som har sånne anlegg?! Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 ... Kan man ha MiniJack tilkobling til en ps3 når det gjeldet høytalere?? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ja, hvis du kjøper en overgang. (RCA hunn/hunn>minijack hunn) De aller fleste elektronikkforetninger har slike typer anlegg, selv om ikke alle har. I området der jeg bor er det stort sett bare Elkjøp som har utvalg av "PC-anlegg". Du kan også sjekke Spaceworld og "databutikker". Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) så hvis jeg kjøper høytlere med minijack, hva heter den overgangen jeg skal kjøpe da? og hvor mye koster den ca? Endret 23. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg vet ikke hva den heter, men som jeg skrev inni parentesenn; den går fra to RCA hunnplugger til en minjack hunnplugg. En slik overgang finner du stort sett overalt. Biltema, Clas Ohlson, Expert, Elkjøp osv. Jeg tipper den koster fra 10 til 50 kroner, avhengig av hvor du kjøper den hen. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 men er det minijack som ikke kan kobles til TV'n ?? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 De fleste TVer har minst en lydingang for stereolyd, og den er så godt som alltid for RCA. TVen har derimot ofte en hodetelefonutgang som er minijack; så hvis du trenger en minijack lydutgang, så blir svret ja Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Så minijack er altså en det samme som en holdetelefon utgang? sånn som på en pc?? den grønne lille tingen man putter inn.. Endret 23. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Den er ofte grønn på mange nye headsett for PC ja; men fargen på den spiller selvfølgelig ingen rolle. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 men da får jeg vel ikke puttet inn en scart, man bruker vel en av de scart greiene? Men da kan jeg bare bruke HDMI på ps3'n da.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Jeg tror ikke helt du henger med, sorry å si det PS3 har en HDMI utgang, en optisk lydutgang og en spesialutgang. Fra spesialutgangen får du analoge signaler, og orginalt følger det med en kabel som gir deg tre RCA kabler. En gulk, en hvit og en rød. Den gule leverer bilde, mens den hvite og den røde leverer lyd. Hvis TVen ikke har RCA innganger for lyd eller bilde, må du kjøpe en overgang, mest sannsynlig til SCART (koster 12 kroner eller noe på Biltema)slik at du kan koble de på en SCART inngang. Bildet må selvfølgelig til TVen, men lyden behøver ikke å gå dit. Hvis du bare skal ha lyd utenfor TVen, så kan du koble lyden i noe annet. ELLER du kan koble til TVen og hente lyd fra en av lydutgangene der. For eksempel fra en SCART _utgang_, en vanlig lydutgang (RCA), eller en hodetelefonutgang (minijack). Det er veldig enkelt og helt logisk. signalet skal inn inngangen, og kommer ut utgangen. Der du kobler på et signal, kommer det. EDIT: jeg ser vi kan ha misforstått hverandre tidligere. En TV har så godt som aldri en minijack INNGANG, men har ofte en minijack UTGANG for tilkobling av hodetelefoner el.l.. Endret 24. januar 2008 av Bluum Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Så jeg kan altså koble noen høytalere til tv'n ? trenger ikke å koble den til ps3'n?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå