Bluum Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du bruker den røde og den hvite kontakten som du får fra "spesialkabelen" som fulgte med PS3 et. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du bruker den røde og den hvite kontakten som du får fra "spesialkabelen" som fulgte med PS3 et. Men da må jeg bruke scart'en til tv'en. Jeg prøvde å kople en HDMI kabel inn i TV'n og den kabelen du nevner her og bare benyttet audiopluggene...men det fungerte heller dårlig... Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du må inn i menyen til PS3 og stille inn hvilken utgang du vil ha lyd på, og hvilken du vil ha bilde på Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du må inn i menyen til PS3 og stille inn hvilken utgang du vil ha lyd på, og hvilken du vil ha bilde på Ok... Leste det dessverre litt for sent, men skal forsøke det neste gang jeg slår på PS3'en.. Takker... Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Får man med alle kabler og sånn når man kjøper Ps3 ?! Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nope du får Komposittkabler, som er det dårligste til overføring av lyd og bilde , altså rød,gul,og hvit kabel, HDMI må du kjøpe på si , bare kjøp den billigste du finner siden HDMI er digitalt og enten kommer det frem eller ikke, viss ikke du skal ha større lengder på kabler , 10m-osv. Kjøp HDMI for Bildeoverføringen viss du skal ha stereoanlegg som lyd , bruk de Kompositt kablene til lyd , men viss anlegget støtter optisk kabel bruk det Endret 21. januar 2008 av pjotrogsteik Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Nei, du får kun strømkabel, USB-kabel til lading av kontrolleren og en kabel med spesialkontakt i ene enden og tre RCA kontakter i andre enden (kompositt video + Stereolyd) Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 kommer ikke til å ha stereo anlegg. skal bruke lyden som er på tv'n Hvis jeg bruker HDMI til Bilde og lyden på tv som lyd blir det bra? Kansje jeg finner noen billige høytalere..... Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hva slags kabel trenger man fra høytalernbe og inn til tv'n?? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 har disse høytalerene bra bass ? og er det bra lyd ?? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....71&cid=6580 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Høyttalerene vil produsere så godt som ingen bass (les: ingen), men subben vil buldre og lage litt lyd. Jeg tror at høyttalerene i TVen vil lage bedre lyd, bare med mindre bass. Ikke langt unna i hvertfall. Skal du ha anlegg til TVen, så spar i alle fall opp et par tusenlapper så du får råd til en hjemmekinopakke. Det vil ikke være som å gå på kino, men du vil få rimelig greit med lyd på alle kanter. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Jeg har ikke lyst på kino greier, tenker mere på bass kan du finne en sub med bra bass? og sende link? sånn at jeg baree kobler til sub'n og bruker lyden fra TV'n ellers ? Kan denne være noe ? http://alcaimport.com/shop/index.php?act=v...;productId=1698 Endret 21. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vel, det vil også bli litt feil, for en subwoofer er som regel så kraftig at den utspiller de aller fleste TV-høyttalere. Jeg vil helle spare opp litt penger og kjøpe noe bedre. Dessuten vil det bli veldig merkelig med TV-høyttalere og en subwoofer. Da tror jeg faktisk du like greit kan kjøpe det anlegget du kikka på i utgangspunktet. Men jeg råder deg til å kjøpe noe bedre enn akkurat det. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Men blir det ikke noe bra med en subwoofer og lyden fra TV'n?? hvorfor det? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg sier ikke at det ikke blir "bra", jeg sier at det blir merkelig Hver sin smak sier man MEn nå har jeg kikka litt og har funnet ut at Creative T6100 koster sånn ca 5-600kr, og jeg har hørt disse høyttalerene. De spiller relativt bra; bedre enn det de aller aller fleste TVer gjør. Selv om jeg er ganske sikker på at Logitech Z Cinèma spiller ganske mye bedre. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 hvor mye koster den logitech da?? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) er denne bedre : http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....42&cid=6580 enn den creativ !? Endret 21. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg vet ikke, jeg har bare hørt T6100. Men det lureste du gjør er å dra opp til nærmeste sted som selger slike anlegg, og be om å få demonstrert et par anlegg i din prisklasse og et lite stykke over (det er billigere på nett). Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) ok... Men er det bra bass på den creativ ?! Sånn at man hører den tydelig liksom.. Endret 21. januar 2008 av vista223 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå