Bluum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Du kan ikke bedømme om bildet er bra på en TV ved å se på spesifikasjonene, bare til en viss grad. Men rent spesifikasjonsmessig vil jeg si at den er god nok. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det eneste som er med den er det at den er fra pixmania, som er et fransk selskap, dermed sender de fra Frankrike og du er nødt til å betale toll og moms og andre gebyrer pluss at frakten derfra blir dyrere.. Skjønner ikke at folk her er uenige i Tatung, da det har scoret høyt på samtlige av testene jeg har sett. Slang meg med i diskusjonen da jeg er ute etter det samme, en 26/32" tv, hovedsaklig til PS3 og evt. pc tilkobling til ca 4000,- dermed vil Tatung være ypperlig til mitt formål, sikkert til dine(vista223) også Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg handlet selv fra pixmania nå og forsikret meg om at det ikke kom på mer enn hva som stod på siden. Prisen der er inklusive norsk moms, og frakten inklusive toll. Det forsikret de meg om. Tatung er et av de "jallamerkene" som JEG holder meg unna, og jeg kan ikke anbefale noe jeg selv ikke ville kjøpt Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Har aldri hørt om Tatung. så tror ikk jeg kjøper det xD Men er det noen som vet om en side man kan se på TV'r ? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Der du kan se bilde av TVer som viser bilde? Kan du ikke bare gå på Elkjøp da? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 hehe. Tror jeg kjøper Tatung alikevell.. Men er det noen som vet om en side hvor man kan kjøpe TV'r billig? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2008 Bare og sende linker til Tv'r ! Lenke til kommentar
Supah-Mouse Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) komplett.no xD.no papyrus.no mpx.no amentio.no Finnes utallige nettbutikker som selger tv'er, bare plukket ut noen av de mest kjente.... Når du finner den tven du har lyst til å kjøpe går du inn her: prisguide.no og skriver produktnavnet, f.eks TATUNG V32MCGI ED1. Da søker siden fram alle sidene som selger denne tven med prisen de selger den for (lav -> høy) Lykke til! Endret 17. januar 2008 av Dancin' Devil Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg vurderer også PS3 for tiden... Skulle helst hatt 60GB versjonen, men den er jo utsolgt og produseres ikke lengre... kan kjøpes av PS3 halliker på qxl, finn.no og slik til seriøs overpris... Ingen bakoverkompabilitet er verd så mye penger. Fant derimot at en del av de spillene jeg kunne tenkt meg fra PS2 også finnes til PS3...så kanskje det ikke er så farlig lell.. Likevel. Det er det at jeg får en Blu-ray spiller som kan spilles noen kule spill på som er det store... Uten Blu-ray så hadde det vel vært stort sett like greit med ps2 for min del. Men, eitherway... Lite spørsmål. Jeg har en 42" HD ready plasma tv av merket Hitachi 42PD6600 L. Her er link til spesifikasjonene på Hitachi 42PD6600 men jeg vet ikke hvor mye den "L" en utgjør. Spørsmålet er som følger: Hvordan vil Blu-ray filmer være i forhold til de gode gamle DVD'ene mine??? Kan jeg forvente noen særlig forskjell??? Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Tenker en tv for max 4000 ,- Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Er det noen som vet om en side hvor GTA IV har kommet ut? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 GTA 4 kommer vel først i Mars tror jeg, så du får ikke tak i det enda. Men hvis det er trailere du vil se, så ligger de over alt. Bare bruk google så finner du de;) Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Kommer ikke GTA IV ut før i mars i utlandet også?? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Tror ikke det. Så store titler tror jeg lanseres ganske likt i hele verden. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 Okay ! men blir det bedre bilde med HDMI på en TV? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du får ikke bedre bilde enn med HDMI per dags dato, og sikkert ikke på lenge. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 men har ps3 scart eller HDMI ? Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Den har begge deler , det er noe som heter Google og da så der kan man jo søke før man fyller opp emner. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har i allefall investert i en PS3, Assasin's Creed, Motorstorm og fjernkontroll. Er egentlig ganske fornøyd med bildet både på film og spill... Men jeg ser ikke helt for meg hvordan jeg kan kople lyden videre til stereoanlegged da jeg ikke har optisk inngang der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå