Rescue me Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Etter at jeg innstalerte The Sims 2 Dyreliv kommer denne meldingen opp av antivirusprogrammet F-Secure. Hvor finner jeg systemkontroll? Endret 6. januar 2008 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vil tro at om du åpner F-secure (klikker på ikonet i systemfeltet e.l), så får du tilgang til div. innstillinger. Derfra burde du kunne lete deg fram til noe som har med systemkontrollen å gjøre. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! For å finne systemkontroll åpner du F-Secure velger "Avansert..." åpne "Virus- og spionprogrammvern" så "Sanntidsskanning" så Fanen "Systemkontroll" trykk på "Programmer..." i listen som dukker opp finner du programmet du skal endre tillatelsen på og velger "Detaljer..." Fra nå av er det selvforklarende. Lykke til Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Tusen takk for svar . Nå blir lillesøstra min glad . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå