Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Noen som har prøvd det? Det har jeg Jeg og et par kompiser skulle mekke pizza. Så fikk en av oss en superteit idé: Ha et lite hjørne med brunost istedet for vanlig ost! Okei, så vi gjorde det, og alle smakte samtidig. Det var noe med smaken som minte om ristet brød me brunost, og en ekkel konsistens, også sånn forbrunet tomatsaus under osten. For å si det rett ut: Det smakte piss! Dette anbefaler jeg alle å prøve **IRONI** Endret 7. januar 2008 av Touch of Red Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 All logikk vil tilsei at brunos på pizza ikkje kan smake godt =/ Bra dykk setter teorien ut i praksis! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 For å si det rett ut: Det smakte piss! Dette anbefaler jeg alle å prøve Det er ikkje godt, men likevel synest du folk bør prøve det? Høyrest ut som eit dårleg salgstriks for meg. At det ikkje er godt seier seg sjølv, har ikkje noko behov for å prøve ekkel mat kun for funsies, det er litt bortkasta. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Vil at andre skal få føle smerten på tunga mi den kvelden -.- Selvfølgelig var det ironisk ment med at folk burde prøve det, men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Minner meg på at jeg og noen andre laget pizza da vi gikk på folkehøyskole (bare tulleprosjekt) med hjemmelaget bunn, med potetmos og brunost. Smakte IKKE GODT.... verste jeg noen gang har smakt... og.. utrolig at noen av dem som smakte... faktisk likte det!!! Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 ÆSJ Jeg liker ikke potetmos engang! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Høres ikke godt, men så spiser jeg ikke brunost heller da. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 noe som faktisk fungerer bra er å grille brødskive med brunost. vil tro det er en bedre løsning og en flottere opplevelse enn brunost på pizza Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 DET er godt ja. Eller riste brødet. Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har spist pizza med muggost hos Dolly Dimple. Var skeptisk da jeg bestilte, men det smakte bedre enn ventet. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Hehe Har laget toast med muggost. Det smakte dritgodt faktisk. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvitt brød med smør, sukker, brunost, kaviar og majones. Vet en som spiste det, og sa at han "likte det". Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Forrige helg prøvde vi også noe nytt på pizzaen; i det ene hjørnet la vi en marshmellow. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå fikk jeg ikke lyst til og spise opp hele brødskiva mi -.-! Lenke til kommentar
Natteravnen Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har prøvd det en gang, og syntes det var kjempedigg! Smak er forskjellig, syns også brunost kan gjøre seg på hamburger. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Liker bare brunost på ristet brød jeg da. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 brunost på vaffel er godt Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Ja! Det er snadder... Ellers liker jeg syltetøy på vaffler Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Høres delikat ut. Jeg hater brunost! Bilde av pizza med smeltet brunost? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har du noen bilder av gourmet måltidet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå