robiwan Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva er koster det i frakt fra Videogamepluss til Norge? Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) hvor mye blir tollavgiften på hvis det trikset ikke funker? Endret 14. januar 2008 av Backspace_89 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tollavgiften blir et gebyr på 100kr pluss 25% av det varen koster. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Argh, irriterende at Lair ikke har sunket enda... Kommer til å kjøpe det før eller senere, til tross for slakt. Mest pga. at musikken jeg har hørt fra spillet er fantastisk, og litt fordi at jeg 'tror' jeg kan leve med at dragene er vansklig å styre, hvis det var enkelt å fly drager hadde vell alle vært drage-riddere. Men sitter å lurer litt på om noen har noen brukerintrykk av PS3-versjonen av Godfather - The Don's Edition, og Stuntman - Ignition? Er det gode single-player spill? Lurer på om jeg skal handle de ilag med Hot Shots Golf 5 (som kommer på engelsk i Mars), klarer ikke vente på europeisk release med det, siden det er ett av de spillene jeg gleder meg mest til på PS3. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Stuntman ligger det jo en demo av på PSN, så du kan jo sjekke ut den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå