TSP Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg vil gratulere Snorre med at han har fått et liv og midlertidig ikke lenger er moderator grunnet studier, vil benytte anledningen til å si at han har gjort flott arbeide de to gangene han har vært moderator og ønsker han tilbake i grønn drakt senere. Det aller beste er naturligvis at han kan smykke seg ny tittel, han skal heretter omtales som; "The great twice retired moderator only to be a user". Tittelen ble tilfeldig funnet på av meg i går kveld og ble kjapt en slager. Vi gratulerer! Endret 6. januar 2008 av TSP Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 oj oj oj her er det noe jeg har gått glipp av.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Hmm.... Ok.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Har dere noen gang ønsket at dere kunne angre på at dere postet en tråd? Jeg var ikke ved mitt sanne jeg når jeg postet. En moderator; lemlest tråden Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Noen som ikke har det helt bra? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg tror TSP har røyket sokkene sine i kveld. Vi stenger denne tråden, tenker jeg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg