Gå til innhold

Spider-Man: One More Day ødelegger Marvel

Anbefalte innlegg

I kjølvannet av Marvel sin lille retcon av Spider-Man i One More Day, så kommer spørsmålene:

• Hva med Civil War?
    Hva med Captain America?
    Hva med The Other?
    Hva med Disassembled (hvor Spidey ble oppgradert til organisk Spiderwebbing)?
    Hva med Clone Saga?
    Hva med The Initiative?
    Hva med <insert stuff her>?

Vi kan ta de to første som eksempler. Fordi Peter nå aldri har vist seg frem i begynnelsen av Civil War, Tony Stark fikk aldri den støtten som Peter ga ham gjennom avmaskingen.

Dette fører til at The Superhero Registration Act ikke går igjennom. Dette fører igjen til at alle de som døde i den siste kampen, ikke dør.

Og noe som er mer sjokkerende er: Captain America blir ikke skutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok at de taper tusner av lesere på det .. men det er også mange som ser dette som en bra til å begyne å lese .. Spider-man

spesielt nå som det kommer 3 ganger i måneden

faktisk så er OMD et fint bevis på at DC vant 2007 :p

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Dc vant ingen ting, world war hulk stor suksess. overall fansa likte den, riktig nok så hadde dc et flott år med Sinestro corps men ikke noe annet som er minnes verdig imo. Amazon eventen, hahahahaha. Har ikke mer og si.

For å si det slik.. folk har glemt Amazons attack i alt dette OMD surret :p

Lenke til kommentar

for å si det kort.. alt Spider-man har vert involvert i de siste 20 år... borte

Når det er sagt så kjønner jeg godt hvorfor de egentlig gjorde det

lenge har folk klaget på at superman faktisk er lettere å kjenne seg igjen i for tiden enn spider-man.. og spider-man ble populær nettop fordi han var en figur en hver kunne se seg selv i

mens så plutselig giftet han (nerden) seg med en supermodell osv..

mens superman.. han giftet seg med en kollega.. og har adoptert ett barn så de fleste eldre lesere kjenner seg fort igjen..

Det er egentlig ett desperat forsøk fra Marvel sin side for å gjøre Spider-Man mer relevant..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Brand new day var faktisk mye bedre enn jeg skulle tro, Dan Slott skrev bra med tanke på hva han har å arbeide med.

Og det som var "corny" minte meg bare om Spider-man bladene på 60-70 tallet, og jeg digger de bladene.

Jeg hadde forresten håpet å se mer av den gamle gjengen i bugle, men syns de kunne spart det hjerteinfarktet til senere :o

Endret av Compsognathus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...