Dragen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 I kjølvannet av Marvel sin lille retcon av Spider-Man i One More Day, så kommer spørsmålene: Hva med Civil War?Hva med Captain America?Hva med The Other?Hva med Disassembled (hvor Spidey ble oppgradert til organisk Spiderwebbing)?Hva med Clone Saga?Hva med The Initiative?Hva med <insert stuff her>? Vi kan ta de to første som eksempler. Fordi Peter nå aldri har vist seg frem i begynnelsen av Civil War, Tony Stark fikk aldri den støtten som Peter ga ham gjennom avmaskingen. Dette fører til at The Superhero Registration Act ikke går igjennom. Dette fører igjen til at alle de som døde i den siste kampen, ikke dør. Og noe som er mer sjokkerende er: Captain America blir ikke skutt. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ... ... ... http://www.marvel.com/boards/viewtopic.php...78fc85b647d36b4 fans går amokk, skal si deg at du er ikke eneste som ikke likte one more day. Selv hater jeg det, kan ikke se hvordan spiderman har noen framtid. Hadde jeg kjøpt bladet, ville jeg sluttet å kjøpe det. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Greit nok at de taper tusner av lesere på det .. men det er også mange som ser dette som en bra til å begyne å lese .. Spider-man spesielt nå som det kommer 3 ganger i måneden faktisk så er OMD et fint bevis på at DC vant 2007 Endret 7. januar 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Dc vant ingen ting, world war hulk stor suksess. overall fansa likte den, riktig nok så hadde dc et flott år med Sinestro corps men ikke noe annet som er minnes verdig imo. Amazon eventen, hahahahaha. Har ikke mer og si. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Dc vant ingen ting, world war hulk stor suksess. overall fansa likte den, riktig nok så hadde dc et flott år med Sinestro corps men ikke noe annet som er minnes verdig imo. Amazon eventen, hahahahaha. Har ikke mer og si. For å si det slik.. folk har glemt Amazons attack i alt dette OMD surret Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Marvel har ikke engang Civil War lenger, og muligens WWH er borte også. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) for å si det kort.. alt Spider-man har vert involvert i de siste 20 år... borte Når det er sagt så kjønner jeg godt hvorfor de egentlig gjorde det lenge har folk klaget på at superman faktisk er lettere å kjenne seg igjen i for tiden enn spider-man.. og spider-man ble populær nettop fordi han var en figur en hver kunne se seg selv i mens så plutselig giftet han (nerden) seg med en supermodell osv.. mens superman.. han giftet seg med en kollega.. og har adoptert ett barn så de fleste eldre lesere kjenner seg fort igjen.. Det er egentlig ett desperat forsøk fra Marvel sin side for å gjøre Spider-Man mer relevant.. Endret 7. januar 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 De gjorde det fordi Quesada er sjalu. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror egentlig Dan Didio er litt glad nå .. endelig hater folk Joe Q mer enn han igjen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Vi får se om det er Stephanie som har kommet tilbake eller ikke. Men tipper han gliser stygt nå. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Stephanie er tilbake uansett .. er 2 alternativer tilogmed Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, det er drakta hennes som er tilbake. Om det er Steph eller ikke vet vi ikke før neste Robin eller Gotham Underground. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 jeg mistenker at det er det.. Ønske lista er jo et lite hint.. kan jo ikke ha det for en som er levende Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Betyr fint lite. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 muligens.. men chuck dixon har gitt fler hint.. og egentlig betyr det mye.. Dan er flink til å røpe hemligheter i den spalten han har der.. ødla jo slutten av 52 4 måneder før det var ferdig.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Brand new Day var så corny å lese at jeg faktisk ble FLAU! var jo som å lese et blad fra 60-tallet Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 ja, var bare crap. Hadde jeg vært en kjøper skulle jeg sluttet å kjøpe i protest ;P Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Brand new day var faktisk mye bedre enn jeg skulle tro, Dan Slott skrev bra med tanke på hva han har å arbeide med. Og det som var "corny" minte meg bare om Spider-man bladene på 60-70 tallet, og jeg digger de bladene. Jeg hadde forresten håpet å se mer av den gamle gjengen i bugle, men syns de kunne spart det hjerteinfarktet til senere :o Endret 11. januar 2008 av Compsognathus Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Og det som var "corny" minte meg bare om Spider-man bladene på 60-70 tallet, og jeg digger de bladene. Er nettop det som er problemet.. er på 80-tallet de faktisk begynte å bli bra og Tankebobler? hvem faen bruker det i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå