kevinedomm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! Har en kompis som vurderer å montere turteller på scooteren sin, men den har ikke det originalt. Er dette en lett prosess eller er det mer stress en alt? evt. hva er det som må til? På forhånd, takk for svar Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan kjøpe noe på Speedoptions.. Noe man slenger på pluggledningen, så det måler. Funker greit tror jeg Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Men hvor får man tak i et som er lite, greit å montere, samtidig som det koster under 500,- ? Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) WWW.SPEEDOPTIONS.NO om det er 2-takt seff Endret 15. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Ser ikke noen som er under 500,- Så da lar jeg være, er ikke så nøye med turtall på scooter uansett siden den girer og gjør alt av seg selv... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Ser ikke noen som er under 500,- Så da lar jeg være, er ikke så nøye med turtall på scooter uansett siden den girer og gjør alt av seg selv... Turtallsperre til 295kr.. Endret 16. januar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser ikke noen som er under 500,- Så da lar jeg være, er ikke så nøye med turtall på scooter uansett siden den girer og gjør alt av seg selv... Turtallsperre til 295kr.. en stor forskjell på turtallsperre og turteller... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Syns det var noe muffens der, ja Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ser ikke noen som er under 500,- Så da lar jeg være, er ikke så nøye med turtall på scooter uansett siden den girer og gjør alt av seg selv... Turtallsperre til 295kr.. Jeg kjenner en som har en slik på mopeden sin Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ser ikke noen som er under 500,- Så da lar jeg være, er ikke så nøye med turtall på scooter uansett siden den girer og gjør alt av seg selv... Turtallsperre til 295kr.. en stor forskjell på turtallsperre og turteller... Åfan :PGikk litt fort i svingene her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå