Fritz0r Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har gått for storinkjøp og oppdatering av både ny maskin og software, problemet er at Windows XP installasjonen ikke er opperativ, og der var også Outlook XP (?) fra Office 11 installert, disken er i maskinen og en har tilgang til den. Problem: Jeg får ikke importert mail og konto info fra den kontoen til min nyere Office/Outlook 07 Noen som har noen tips? eller pekepinner som kan gelaide meg til og få dette opp og til og fungere som det skal? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 E-post og andre Outlook-elementer ligger i en pst-fil som standard er lagret her: C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Øvrige Outlook-filer (autofullfør, egendefinerte visninger, regler etc.) ligger som standard her: C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Programdata\Microsoft\Outlook Selve kontoinformasjonen ligger lagret i registeret og lar seg ikke hente ut til en ny installasjon. For å hente inn den gamle pst-fila er det lurest å starte Outlook og åpne den gamle fila fra File -> Open -> Outlook Data File. Du vil da få to sett med personlige mapper og kan kopiere elementene fra den gamle til den nye pst-fila. Når du er ferdig kan du høyreklikke på det øverste nivået (personlige mapper) i den gamle pst-fila og lukke den. De andre Outlook-elementene kan du bare kopiere inn til riktig mappe på den nye maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå