pompews Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! Det har seg sånn at jeg blir logget inn automatisk hver gang jeg går på Diskusjon.no, men jeg husker ikke passordet mitt! Vil bytte nick og da må man jo skrive inn passord... Værsåsnill å svar Kan hende jeg er blind, men jeg finner ikke ut hvor man går for å få tilsendt et nytt passord. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Logg ut, skriv inn brukernavn og feil passord, og så kan du trykke på "Jeg har glemt passordet mitt"-linken. Endret 6. januar 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tråden er veldig feilpostet og flyttes fra OT-baren til Tilbakemeldinger til forumet. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! Jeg prøvde, men det funket ikke... Så pompews får hvile i fred Måtte lage ny bruker. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dersom det var så viktig burde du heller sendt en PM til en administrator som Ueland eller Dotten. Per retningslinjene er det nemlig ikke lov å ha mer enn én aktiv brukerkonto, så én av dem må stenges med referanse til den nye. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Steng pompews da. Postene mine blir vel ikke slettet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Poster slettes ikke, men siedn man bare kan ha en aktiv konto om gangen kan du bare "se bort" fra kontoen. Skulle du ville bruke den kan passordet resettes via pass.hardware.no. (Jeg skal og sjekke opp hvorfor linken nevnt i post #2 ikke fungerer) Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Okei. Foretrekker egentlig å bruke Touch of Red siden jeg "allerede har begynt" hvis du skjønner Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg