MST Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei! Jeg skal lage meg en US bruker og har lagd en e-mail med engelsk gmail og har puttet inn at jeg bor i US etc.. Men når jeg har tatt inn e-mail + passord så står det at det er feil..NOE DET IKKE ER! Dette har skjedd på to forkjellige e-mailer..Og jeg for jo aldri lagd us fil-.- Hjelp! Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Trenger fortsatt hjelp:).. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Lag deg en ny konto til venste i PS3 menyen Sign up for Playstation Network Merk av for at du bor i USA/ Språk: amerikansk Søk på nettet etter en adresse i USA F.eks søk på Pentax, Sony, Ford eller et annet stort selskap Bruk deres adresse Når du har skrevet inn en US adresse så vil du få tilgang til PSN US Bruk en email du ikke har brukt til en annen Playstation Account Må være master account. Endret 7. januar 2008 av mnorm Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Åja, jeg tok sub-account. Skal prøve nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå