ksolvik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen som vet om hvor man kan finne ut hvordan "badgene" ser ut i COD4 etter man går over i prestige mode ? Hører rykter om at man gå til rank 55 10 ganger... men hvordan ser de ulike badgene ut for hver av de 10 gangene ? noen som har noen linker eller kan forklare ? Lenke til kommentar
ksolvik Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 hva er prestige mode? --- ok... tar den... prestige level da...... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja men hva er prestige? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja det er godt spørsmål...men ligger vel kanskje litt i ordet. Det er bare prestisje! eller hvordan i h det skrives på norsk! Når du velger Prestige mode ramler du helt tilbake på nytt igjen. Du må unlocke alle våpen og alt på nytt....Du starter bare på nytt og på nytt og på nytt. Du får ikke noe ekstra eller bedre våpen. DU bare viser at du har alt for mye fritid og har spilt spillet mye online Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Med andre ord, ikke no vits. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jo det er det faktisk. I følge rykter (?) får man et, eller flere spesielle våpen, når man har spilt gjennom prestige alle 10 gangene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja burder jo nesten få noe etter og ha gjort det 10 ganger. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jo det er det faktisk.I følge rykter (?) får man et, eller flere spesielle våpen, når man har spilt gjennom prestige alle 10 gangene. Nope, man får ingenting. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan får man Gold Desert Eagle da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er etter at du har "rundet" rank 55. Jo det er det faktisk.I følge rykter (?) får man et, eller flere spesielle våpen, når man har spilt gjennom prestige alle 10 gangene. Nope, man får ingenting. Har du erfaring med dette? Noen du kjenner mener jeg? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er etter at du har "rundet" rank 55. Jo det er det faktisk.I følge rykter (?) får man et, eller flere spesielle våpen, når man har spilt gjennom prestige alle 10 gangene. Nope, man får ingenting. Har du erfaring med dette? Noen du kjenner mener jeg? Første fyren som reacha level 10, NOX Ryan 2 har bekrefta at du ikke får noe. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan får man Gold Desert Eagle da? Level 55 Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ikke faen om jeg gidder å gå "prestige" etter å ha nådd det siste levelet! Jeg har slitt for alle de våpnene, ekstrautstyret, etc, etc, som jeg har nå. Jeg skal da ha et sosialt liv også? Noen som sa "Når du velger Prestige mode..." Får du tilbud om å gå Prestige når du når det siste levelet? Eller noe slikt? Er veldig nær siste level/rank. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Får du tilbud om å gå Prestige når du når det siste levelet? Eller noe slikt? Er veldig nær siste level/rank. Ja, du trenger ikke ta Prestige hvis du ikke vil. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Får du tilbud om å gå Prestige når du når det siste levelet? Eller noe slikt? Er veldig nær siste level/rank. Ja, du trenger ikke ta Prestige hvis du ikke vil. *Puster lettet ut* Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå