vinzenT Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Fant ingen bedre plasser å poste denne. Kan gjerne flyttet hvis den er postet feil Som nevnt i tittelen, så er jeg interessert i å finne ut hvor det er best å kjøpe blu-ray filmer fra usa. Jeg ser at mange kjøper fra ebay, men jeg er litt skeptisk. Er ute etter seriøse (sier ikke at ebay ikke er seriøst, men jeg tenker på butikker som komplett osv. Du fatter hva jeg mener ) butikker som er billige og bra Noen som har innspill, så eg jeg svært takknemlig for svar -vinzenT Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Amazon.com har mange filmer, de fleste får under tollgrensa.. Har ikke personlig erfaring med siden, men er en av verdens største nettbutikker, med andre ord er den seriøs.. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Regner med at du vet dette, men husk at du må ha en amerikansk Blu-Ray spiller eller en amerikansk PS3 for å spille av amerikanske Blu-Ray filmer. Blu-Ray er sonedelt. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Langt fra alle er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå