TeVa Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må bytte høyre bremselyspære på min Avensis stasjonsvogn, men finner ikke "inngangen" til denne lykta i bagasjen. Noen som veit, eller må jeg dra innom en Toyota-forhandler ? Terje Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Det er fullt mulig at du må skru ut lykten for å kunne bytte pæren. Slike ting pleier å være dokumentert i brukermanualen som fulgte med bilen. Edit: Phear my typing skillz0r! Endret 6. januar 2008 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har du sett etter i instruksjonsboka? Edit; for sein Endret 6. januar 2008 av *martin* Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Forundrer meg ikke om det står i instruksjonboka: Kontakt nærmeste forhandler/service verksted. Det er ikke den eneste ting snart man får lov å gjøre selv av bilfabrikantene Lenke til kommentar
mortenej Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en 04, på denne er det ett opbevaringsrom på hverside i bagasjen. i bak kant på dette er det åpning hvor du kan stikke inn hånda for å skfte pære. Mener at dette også står i instruksjonsboka. Lenke til kommentar
TeVa Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg har en 04, på denne er det ett opbevaringsrom på hverside i bagasjen. i bak kant på dette er det åpning hvor du kan stikke inn hånda for å skfte pære. Mener at dette også står i instruksjonsboka. I manualen er det opplyst om dette for peronbil/sedan, men ikke stasjonsvogn. Har forsøkt med inn i det "rommet" i bagasjen, men har kanskje ikke stikki huet langt nok inn :-) For ta meg en nærmere titt, og heller dra innom en Toyota-butikk en dag. Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå