RogueAlien Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 På brødskiva, på kjeksen med vin eller te ved siden av, i pølsebrød som stekes i noen få minutter før man bruker dem og på taco. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Brødskive, spaghetti, tomatsuppe, pannekaker, pizza, taco. Første jeg kommer på. Bruker det igrunn ganske ofte Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Brødskive, spaghetti, tomatsuppe, pannekaker, pizza, taco. Første jeg kommer på. Bruker det igrunn ganske ofte Pannekaker? Ost i tomatsuppe hørtes godt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Pannekaker, ja! Er ganske godt med ost og skinke på, selv om nugatti, syltetøy og is eller sirup er best. Men det er ikke særlig middag Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Bruker smeltet og avkjølt ost på flaske som såpe, skal visst eliminere bakterier og gi litt ekstra fett på kroppen, glir under porene vettu. lol Bruker ost på pizza, toast, knekkebrød, taco, og ingenting mer. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ost på speileggene er smaskens. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ost på speileggene er smaskens. Skulle til å nevne det.. Steke egget på begge sider, så legge på noen tykke skiver og la de varme seg så osten smelter litt. Elsk Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Funker bra og blande det inn i "scrambled eggs" også! Ost er godt! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Omelett med ost og pølser er fantastisk. Og i salaten Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Utrolig at ingen har nevnt fondue ennå. Selv bruker jeg ost på brödskiva, i pasta (nå og da) og på saltkjeks. Ostekake er også elsk. <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå