hitokiri Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Noen har vært uforsiktige og lekket et drøss med 2008-modeller, fra blant andre Nokia. Les mer Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nokia "Dora" så jo ganske så tynn ut! Dette liker vi. HP Oak ser også interessant ut. Den også, ser rimelig tynn ut! Meget bra! Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er jo ikke så rart at disse blir lekket, da de vil bli presentert den kommende uken uansett E66 så forresten veldig aktuell ut da. Håper den tar opp VGA-video Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Digg at Nokia ser ut til å inkludere wifi i alle sine s60-telefoner! Altfor mange telefoner som var uaktuelle for meg i 2007 pga manglende wifi. Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 de har wifi men har de uma? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg håper vi snart for se noe til nokia med trykkfølsom skjerm. Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg håper vi snart for se noe til nokia med trykkfølsom skjerm. Da må du smøre deg med en porsjon tålmodighet, for det kommer én slik i år, og det blir i desmber. Kommer sikkert ikke på markedet før mars 2009. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nokias første mobil laget for styring med fingertuppene vil komme på markedet i slutten av 08. Ikke 09. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Ja vet at den vil komme i løpet av 08, det jeg venter på er spionbilder spesifikasjoner og rykter osv... Har sett videoene nokia har lagt ut osv, men forsto det slik at dette var bare eks og ikke nødvendivis slik tlf ville se ut. Dersom tlf har like dårlig spes. som iphone er den ikke noe for meg. Noe alla som E90 min er i dag blir e happy. Endret 7. januar 2008 av EldarHelseth Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Bhupinder Panesar har driti på draget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg