Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

GOLF 4. ØDELAGT LÅS

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem, eller det er vel heller ganske stort. Dørhåndtaket på døren funker ikke. Døren hadde frosset fast og det ble revet litt hardt i det og nå vil det ikke legge seg helt inn. det gikk ann å bruke det en stund etterpå,men nå funker det ikke. Hvordan kan mann komme seg til låsen på innsiden for å se. Jeg har kommet meg sålangt at jeg har demontert "pyntedekselet" og dekselet innenfor der. Jeg har ikke enda klart å få av dette dekselet, helt sikkert pga vindusheisen som henger i noe. Noen som kan fortelle litt om fremgangsmåte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med min Golf 2,da var håndtaket frøset fast...eg tok i og så ble det helt slapt,gikk bare ut og inn..men det kom seg da isen forsvant og så var det låsen i døra som sto halvveis nede...så låste eg med knotten,dro den opp og ned noen ganger(har sentrallås)og etter litt jokking så kom det seg.

Husk å spray lås med låsespray ol så det ikke fryser så fort.....

Lenke til kommentar
Hadde samme problemet med min Golf 2,da var håndtaket frøset fast...eg tok i og så ble det helt slapt,gikk bare ut og inn..men det kom seg da isen forsvant og så var det låsen i døra som sto halvveis nede...så låste eg med knotten,dro den opp og ned noen ganger(har sentrallås)og etter litt jokking så kom det seg.

Husk å spray lås med låsespray ol så det ikke fryser så fort.....

Det var dette jeg håpet på at det var,men uheldigvis var det ikke det :cry:

Lenke til kommentar
Du må nok ha ut vinduet ditt gitt.

Det var det jeg tenkte jeg... Hadde håpet og slippe det... Da får jeg spare litt og få den inn på et verksted. Typisk når mann demonterer ting og ikke får de på plass igjen.. Det tørr jeg ikke. Takk for tilbakemeld..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...