Gå til innhold

Musen rører seg ikke

Anbefalte innlegg

Har nettopp pakket ut to nye pcer, og koblet sammen. Men det er et problem; musen funker ikke på noen av dem. Det røde lyset under er på, men det går ikke an å bevege musen eller klikke med den. Det er en helt standard Logitech med PS/2-tilkobling. Bruker Windows Vista. Noen som vet hva som kan være galt?

Endret av sveioen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp pakket ut to nye pcer, og koblet sammen. Men det er et problem; musen funker ikke på noen av dem. Det røde lyset under er på, men det går ikke an å bevege musen eller klikke med den. Det er en helt standard Logitech med PS/2-tilkobling. Bruker Windows Vista. Noen som vet hva som kan være galt?

Hei. Prøv å oppdatere driver, Koble den direkte i USB port hvist det går. Instaler programmet fra Logitech.Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei. Prøv å oppdatere driver, Koble den direkte i USB port hvist det går. Instaler programmet fra Logitech.Lykke til. :thumbup:

Hei!

Når jeg går inn i enhetsbehandling ser alt ut til å være i orden. Musen er koblet direkte i USB-porten. Ingen CD fulgte med. Når jeg setter inn en annen mus virker den helt fint, så jeg skjønner ikke hva som kan være galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...