Pañolada Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Det med United blir sikkert noe av det samme som Real, det er utrolig mange lag som heter Real (Madrid, Zaragosa, Betis Mallorca osv osv.) Men nåe man sier Real så tipper jeg de fleste tenker på Real Madrid, right? Hvertfall når noen sier United så tenker jeg først og fremst på Manchester united Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Real er Real Madrid, ja. Men United har alltid vært Leeds for meg. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Overrasket litt at du synes at Leeds er den eneste lag til tross du heier på ManU United = Manchester United:) Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 "There´s only one United" - Leeds United Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva er stort med United? For det forklarer at dette er en klubb med eiere igjennom aksjer? Så nå er det også Liverpool United eller er United gammelt språk? Slik at de klubbene som hadde United fra før forsatt har det? Sikkert utgått Bank og aksjer er ikke min sterkeste side Det kjipe med klubber som pleier å bli kjøpt opp er at dem får gjeld, eneste i England som ikke har fått det er vel Chelsea? Muligens City (for vi vet jo ikke hvor mye penger og hvor dem kommer fra, fyren har) Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 "There´s only one United" - Leeds United Hehe, javel. Visste ikke at det var et Leeds slagord Uansett, there's only one United, Man United! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hva er stort med United? For det forklarer at dette er en klubb med eiere igjennom aksjer? Nei det kalles et AS Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Det med United blir sikkert noe av det samme som Real, det er utrolig mange lag som heter Real (Madrid, Zaragosa, Betis Mallorca osv osv.) Men nåe man sier Real så tipper jeg de fleste tenker på Real Madrid, right? Hvertfall når noen sier United så tenker jeg først og fremst på Manchester united Real er faktisk Zaragosa...Real Madrid = Madrid. Leeds VAR mest kjent som United ja, før ManUtd's suksess for 15 år siden, verre er det ikke. Tviler på at du tenker Leeds når du hører "United" idag. Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvis noen spør meg om jeg skal se United på TV til helga, tenker jeg på ManU. Men hvis jeg for eksempel ser en kamp mellom Leeds og ManU, vil jeg heller si at kampen er mellom United og ManU enn mellom United og Leeds. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Leeds VAR mest kjent som United ja, før ManUtd's suksess for 15 år siden, verre er det ikke. Tviler på at du tenker Leeds når du hører "United" idag. Mhm. Men er jo alltids noen som MÅ kverrulere Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Herregud da, lag en eget topic om united diskusjonen Og jeg ler fortsatt høyt av de fjolsa som mener manu og liverpool har verdens beste supportere. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva er stort med United? For det forklarer at dette er en klubb med eiere igjennom aksjer? Nei det kalles et AS Ok, var ute å kjørte jeg da Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Kom over denne videoen i dag. Tross for resultatet så blir jeg rørt over denne videoen hver gang. Roma supporterne eier old trafford selv om de ligger 5-0 under. Kan vel ingen si at Romas supportere ikke hører til toppen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 http://webtv.tv2.no/webtv/mini/main.do?ref...p;progId=218580 Det er ikke tvil! Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Sunderlands og Tottenhams supportere er best i England, men over hele verden har jeg alltid likt Benficas fans godt Edit; Læif Endret 23. februar 2008 av COYS Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Spurs griner i nesten hver kamp, huff. Kjedelig lag Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 LSK sine supportere er oppskrytt, de er mer opptatt av å hoppe opp og ned enn å leve seg inn i kampen. Husker da de sto og danset og hoppet da de lå under 3-0 mot Brann i fjor vår. Var litt morsomt. http://webtv.tv2.no/webtv/mini/main.do?ref...p;progId=218580Det er ikke tvil Litt motstridende kommentarer? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Overhodet ikke! Dette er en kamp utenom det vanlige; å få spille mot en engelsk lag skjer svært skjeldent. Det var ingen som forventet seier borte mot Everton, et lag som ligger på toppen av en av verdens beste liga. Derfor var denne kampen en fest og ikke noe annet. Tror du vi hadde holdt på slik i en vanlig tippeligakamp? Nei. Var en flott anledning til å vise seg fram i Europa, enkelt og greit. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skal ikke en hver fotballkamp være en fest da? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skal ikke en hver fotballkamp være en fest da? Nei. Alltid gøy med fotballkamper, men det er jo så klart visse kamper som hever seg over andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå