bruno99 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Pool suportere kaster mat på motstanderns spillere, og det trekker de godt ned Man Uniteds supportere er hvertfall langt fra de beste, de er ikke lenger top 5 i England engang. Ikke Liverpools heller. Red Army er Englands beste bortesupportere. Det har jeg heller ikke sagt Og jeg har heller ikke sagt at du sa det. Og jeg har heller ikke sagt at du har sagt det Mnete bare å si at jeg på ingen måte mener at Liverpool er best Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hater å inrømme det men Newcastle og ManU fyller nesten bestandig stadionene sine til kamp, det vil si at de deler 1.plassen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 De er ikke de neste PL klubbene som fyller hver kamp.... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Celtic har gode supportere synes jeg. Men vanskelig å si hvem som har verdens beste... Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 jeg vet ikke! men i tyrkia, argentina og brasil er det helt rått. har selv vært på old trafford. ble ENORMT skuffet! de har ikke en samla "klan" som synger. bare forskjellige mennesker som sitter på forskjellige plasser. blei litt skuffa. men fikk oppleve at de scorte da. enormt trykk. kjedlig at det ble 1-1! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Når The Kop synger "You'll never walk alone" med full stryke, så kan jeg med hånden på hjertet si at de er verdens beste. Men ellers så tror jeg ikke noen på de britiske øyer som har verdens beste supportere, da må du ned til Spania og ellers i europa, der er det støy! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hater å inrømme det men Newcastle og ManU fyller nesten bestandig stadionene sine til kamp, det vil si at de deler 1.plassen Må si meg enig, men dessverre klarer ikke ManU å fylle stadioen lengere, men det er fordi det har blitt så sykt dyrt å gå på kampene at folk rett og slett ikke har penger... Newcastle fansen er flinke! Har vært der og sett dem Det er vel Newcastle som har flest forhåndsbestilte sesongkort og størst etterspørse etter sesong kort i England også. Var i hvertfall slik. I Norge er det ikke så lett for meg å si hvem som er best. Personlig liker jeg jo Klanen best, er jo medlem og har sesongkort. Men det finnes også mange gode supporterklubber i Norge. Folk har blitt flinke til å lage Tifo ol. Det er bra. btw: Klanen har blitt omtalt i flere internasjonale "Fotball supporter blader" hvor de/vi har fått mye skryt for opplegget på tribunen med tifo ol. Det er det stort sett mest supporterklubber fra Italia og Spania og noen Tyske for for "spalteplass" i slike blader. Klanen har blitt omtalt i både Tyske og Italienske blader om jeg ikke husker feil. Endret 16. januar 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Må si meg enig, men dessverre klarer ikke ManU å fylle stadioen lengere, men det er fordi det har blitt så sykt dyrt å gå på kampene at folk rett og slett ikke har penger... De har da fylt stadion i alle PL og CL kampene til nå? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hater å inrømme det men Newcastle og ManU fyller nesten bestandig stadionene sine til kamp, det vil si at de deler 1.plassen Må si meg enig, men dessverre klarer ikke ManU å fylle stadioen lengere, men det er fordi det har blitt så sykt dyrt å gå på kampene at folk rett og slett ikke har penger... Hva babler du om? Lydnivået på supporterne på Old Trafford har kanskje minsket og det er på grunn av alle turistene. Men det er jo over 75.000 tilskuere på hver hjemmekamp. Stadion tar litt 76.000 tilskuere, men Old Trafford kommer aldri til å bli helt full og det på grunn av sikkerhetsmessige årsaker. Blir bare tull å si "ManU klarer ikke fylle stadioen lenger". Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, ikke bli fornærmet da... Har vist hørt feil jeg. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hehe, ikke bli fornærmet da...Har vist hørt feil jeg. Måtte bare fortelle deg sannheten. Jeg vil jo ikke at du skal sitte her og spre løgner om laget i mitt hjerte. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hater å inrømme det men Newcastle og ManU fyller nesten bestandig stadionene sine til kamp, det vil si at de deler 1.plassen Newcastle sine supportere har forøvrig også blitt kåret til Englands mest fanatiske. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Roma, Genoa, Newcastle Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Skal være sagt at mye av lyden Newcastle fansen lager er buing. Boca har syke fans, men ingenting slår Liverpoolfansen som synger YNWA i champions league finalen i pausen mot Milan når de ligger under med 0-3. Synd de ikke lager så mye lyd i "uviktige" kamper. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pool(selv om jeg hater laget og supporterne.), Newcastle og Roma vil jeg si. Men vis du skal måle beste liga vil jeg si at de mest lidenskapelige er de italienske supporterne. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Hater å inrømme det men Newcastle og ManU fyller nesten bestandig stadionene sine til kamp, det vil si at de deler 1.plassen Må si meg enig, men dessverre klarer ikke ManU å fylle stadioen lengere, men det er fordi det har blitt så sykt dyrt å gå på kampene at folk rett og slett ikke har penger... Hva babler du om? Lydnivået på supporterne på Old Trafford har kanskje minsket og det er på grunn av alle turistene. Men det er jo over 75.000 tilskuere på hver hjemmekamp. Stadion tar litt 76.000 tilskuere, men Old Trafford kommer aldri til å bli helt full og det på grunn av sikkerhetsmessige årsaker. Blir bare tull å si "ManU klarer ikke fylle stadioen lenger". Hva er vitsen med å skylde på turister? La oss regne litt, 60 000 kommer fra Manchester, 5000 er turister og 10 000 er bortesupporter, og det er jammen meg turistene som får skylden ja... Dere som sier ManU eller Liverpool har best, tviler jeg på har vært i England og vært der under en kamp. Og for å sjekke hvem som knuser dere, så drar dere opp til St.James park. Da blir dere sikkert flaue. Newcastle har bedre stemning. Dakar dere. Kan jo også nevne at Liverpool Echo gikk ut og kjeftet på egne supportere og sa også: det blir for dumt å skylde på turistene når dem utgjør hele 2-5% av stadion. Endret 17. januar 2008 av 3Maldini Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 FC Basel har jeg sansen for. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hva er vitsen med å skylde på turister? La oss regne litt, 60 000 kommer fra Manchester, 5000 er turister og 10 000 er bortesupporter, og det er jammen meg turistene som får skylden ja... Å disse tallene trekker du hvor ifra? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har ingen formening om det, har dog hørt at det skal være en jævlig stemning både på St. James og Anfield uten at man har vært på noen av arenaene. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har ingen formening om det, har dog hørt at det skal være en jævlig stemning både på St. James og Anfield uten at man har vært på noen av arenaene. Bra stemning på Anfield? Hehe, på europacupkveldene ja, og på sene kampstarter, men ikke noe ordinært med Anfield, akkurat som de fleste andre stadioner i England. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå