Lurvefranzen Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Engelsk stemning suger. Røde Stjerne - PAOK Så du mener at den stemningen vi har på Brann Stadion suger? Latterlig. Engelsk stemning har sjarm. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Så du mener at den stemningen vi har på Brann Stadion suger? Latterlig. Engelsk stemning har sjarm. Biledlig forklart sikkert. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Engelsk stemning suger. Røde Stjerne - PAOK Så du mener at den stemningen vi har på Brann Stadion suger? Latterlig. Engelsk stemning har sjarm. Henviser til engelsk fotball, og stemning i PL Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Den supporterkulturen dere har på Brann-stadion er vel ganske så innspirert av den engelske supporterkulturen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Engelsk stemning suger. Røde Stjerne - PAOK Så du mener at den stemningen vi har på Brann Stadion suger? Latterlig. Engelsk stemning har sjarm. Henviser til engelsk fotball, og stemning i PL Fremdeles er stemningen på Brann Stadion, som Olum nevner, sterkt inspirert av den anglofile tribunestilen. Dog er vi selvfølgelig et par hakk under. Det er mange som sikler etter 20.000 bluss, 100.000 hoppende supportere som hopper i takt med en tromme, fett nok det, men jeg personlig sverger til den britiske tribunekulturen. Det er ingen fans i Verden som er like engasjerte som i England, det er ingen som kan oppnå like høyt trykk på tribunen som i England, det er i allefall min mening. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper det blir like mye trøkk inne i "hallen" til Stabæk! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Engelsk stemning suger. Røde Stjerne - PAOK Så du mener at den stemningen vi har på Brann Stadion suger? Latterlig. Engelsk stemning har sjarm. Henviser til engelsk fotball, og stemning i PL Fremdeles er stemningen på Brann Stadion, som Olum nevner, sterkt inspirert av den anglofile tribunestilen. Dog er vi selvfølgelig et par hakk under. Det er mange som sikler etter 20.000 bluss, 100.000 hoppende supportere som hopper i takt med en tromme, fett nok det, men jeg personlig sverger til den britiske tribunekulturen. Det er ingen fans i Verden som er like engasjerte som i England, det er ingen som kan oppnå like høyt trykk på tribunen som i England, det er i allefall min mening. De siste to setningene dine er vel stikk i strid med det de fleste mener. Ikke like høyt trykk? Seriøst? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg foretrekker 100.000 som hopper og synger:) Bluss er også ganske tøft:P Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heldigvis er det noen igjen i dette ganske land, spesielt Bergen, som ikke har latt seg påvirke av dette sydlandske pjattet. Lenge leve den anglofile tribunestilen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mener du at noen sitter, noen står, mens alle tar av hvis de må? Personlig liker jeg at alle tar av til en hver tid. Synd at på Lerkendal er det ca 100 stk. som gjør det Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 ...100? Er vel bare UN'99 + hangs som gjør en dritt for stemningen på Lerkendal. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Haaater Rosenborgsupporterne! Han ledern med den mikrofon greia synger halve sangen før resten begynner å synge... ÆSJ! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det er en del syngende fans, men stort sett bare UN som hopper og veiver med flagg og sånn. Med mindre det er CL kveld. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Håper det blir like mye trøkk inne i "hallen" til Stabæk! Ja, du drømmer du. De kampene det har vært liv i på Nadderud, er det bortefansen som står for. Da Brann tapte 3-0 der i fjorårssesongen, gikk Semb ut før kampen og takket Brann-fansen for at det kom til å bli en fotballfest. Dere vant riktignok kampen, men vi vant tribunen, som vi ofte gjør i Norge. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 15 sider, og Borussia Dortmund er endå ikkje nemnd. Sterk og klar kandidat, og min favoritt. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Håper det blir like mye trøkk inne i "hallen" til Stabæk! Ja, du drømmer du. De kampene det har vært liv i på Nadderud, er det bortefansen som står for. Da Brann tapte 3-0 der i fjorårssesongen, gikk Semb ut før kampen og takket Brann-fansen for at det kom til å bli en fotballfest. Dere vant riktignok kampen, men vi vant tribunen, som vi ofte gjør i Norge. Brann supporter? hahaha... Den kampen hadde vi en konge tifo! I morgen, første kamp inne i Fornebu Arena. Det blir en fest:D Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hjelper lite med tifo når dere bare er fem mann til å holde den :!: Endret 23. januar 2009 av Henrik Hauken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå