Gå til innhold

Hvilke lag har verdens beste supportere?

Pañolada

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så godt som på alle hjemmekampene til Man United, men har enda ikke hørt supportere som er bedre enn de i Tyrkisk fotball. Min mening faller på disse supporterne. Grunnen til at United har et såpass "lavt" trykk er pga av alle turistene og tilreisende medgangssupportere som er på kamp 1 gang årlig eller mindre. Synd at dette skal ødelegge mye av trykket på Theatre Of Dreams!!

Lenke til kommentar
Er så godt som på alle hjemmekampene til Man United, men har enda ikke hørt supportere som er bedre enn de i Tyrkisk fotball. Min mening faller på disse supporterne. Grunnen til at United har et såpass "lavt" trykk er pga av alle turistene og tilreisende medgangssupportere som er på kamp 1 gang årlig eller mindre. Synd at dette skal ødelegge mye av trykket på Theatre Of Dreams!!

Jøss, hadde akkurat en lang diskusjon med en kamerat om akkurat dette. Han er svoren United-fan, og har vært over på endel kamper, og han mente også at grunnen til at United ofte blir sunget i senk på egen hjemmebane er de tilreisende supporterene.

Det er nok ikke veldig stor forskjell i antallet på bortelagets supportere og de tilreisende united supporterene.

Og om du Pettesh virkelig mener det, så kan ikke kjernen i supporterklubben være mye å skryte av.

Lenke til kommentar

Jøss, hadde akkurat en lang diskusjon med en kamerat om akkurat dette. Han er svoren United-fan, og har vært over på endel kamper, og han mente også at grunnen til at United ofte blir sunget i senk på egen hjemmebane er de tilreisende supporterene.

Det er nok ikke veldig stor forskjell i antallet på bortelagets supportere og de tilreisende united supporterene.

Og om du Pettesh virkelig mener det, så kan ikke kjernen i supporterklubben være mye å skryte av.

Vel, nå er jo bare en brøkdel av stadion tilreisende. Men også bare en liten del av fullsatt stadion er faktisk i den indre kjerne som synger og roper hele kampen gjennom. Spesielt på langsidene på stadion er stemninga dårligere, enn hva den er bak mål. Så ut i fra hvor mange mennesker det faktisk er plass til, er det vesentlig dårligere liv her enn hva det er ved mindre arenaer. Dette tror jeg å er fordi det faktisk er Man U, som mange ønsker å se, selv om de faktisk ikke er hardbanka supportere :)

Lenke til kommentar
Det er vel pga. du er av den yngre garden, som meg. De fleste som holder med Stoke i Norge er de som er oppvokst med klubben fra tippekampene på 70- tallet. Hva mener du med den store tradisjonen? Er Stoke en tradisjon? Det er en tradisjonsrik klubb, med en tradisjonsrik stadion, tradisjonsrike supportere (slik er det for øvrig i resten av England også). At de spilte på Victoria Ground i 119 år er vel et greit eksempel på det. Er du interessert i å lese mer, så er dette stedet.

YouTube klippet "juger"? Sitt deg ned å se en hjemmekamp på Britannia, så hører du at det er en fantastisk atmosfære og stemning der. Det er i allefall min mening.

Jeg trodde du mente en tradisjonsrik fotballklubb, fotballmessig, For de er vel en fotballklubb? ;)

Herregud, hvis du mener Youtube klipp er så jævla ærlige så er det en forherligelse på høyt nivå. Forsterkninger på både lyd og stemning er mulig.

Lenke til kommentar
Utifra lyden som kommer ut av TVen blir ikke United-supporterne sunget i senk av de tilreisende bortesupporterne.

Hehe, kommer helt an på hvor nærme supporterne er Høyttalerne og lignende, så det har ingenting å si.

Men at United blir sunget i senk er ikke noe jeg har hørt før, Jeg regner med at 75 tusen tilskuere klarer å lage et brukbart trykk, og det er neppe de tilreisende som er i flertall og det er da lite sansysnlig at de klarer å "syne oss i senk" ;)

Lenke til kommentar

Liverpool fansen er om ikke den beste, men iallefall et av de aller, aller beste supporterne i hele verden.

De har tålt motstand de siste årene, med laber suksess i ligaen, men grei suksess i CL, dog under forventningene.

Liverpool FC's supportere har jo også blitt kåret til den supportskaren med de fineste kvinnelige supporterne. :)

Jeg vil kalle Liverpool sine fans de beste, men man har lag som Flamengo, Boca o.l. som lager mye mer lyd, men desverre har de også mye trøbbel utenfor banen, som trusler o.l. på trenere, spillere dersom de ikke gjør det bra.

Vil også tro at Liverpool er et av de mest lojale supporterne, og jeg tror det faktum at lokale spillere som Gerrard og Carragher fortsatt er i klubben beviser bare at klubben er verdt å bli i - selv med tilbud fra Real Madrid o.l.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Vil også tro at Liverpool er et av de mest lojale supporterne, og jeg tror det faktum at lokale spillere som Gerrard og Carragher fortsatt er i klubben beviser bare at klubben er verdt å bli i - selv med tilbud fra Real Madrid o.l.

*Host* *Host* :D

Og konklusjonen etter 13 siders interessant debatt er? :p

....At Roma er Verdens feteste klubb selvsagt, hva ellers hadde du forventet deg?

Lenke til kommentar

*Host* *Host* :D

Om du er forkjølet, så finnes det medisiner mot den slags.

Lenke til kommentar

Er så lei av at folk drar fram det klippet der. Når man vinner en så jævlig viktig kamp sier det seg selv vel at det blir en fin stemning?

Selvsagt blir det fin stemning, men det blir også bedre stemning enn noe annet sted i hele verden, og det er det som teller.

http://www.youtube.com/watch?v=__zguUOMLnY...feature=related

Finn et annet lag som holder samme nivå som dette i PL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...