Gå til innhold

Hvilke lag har verdens beste supportere?

Pañolada

Anbefalte innlegg

Er ikke Newcastle fans ganske syke da?

Det er vel en kjent sak at mange geordies er ganske syke, men jeg kan ikke helt se sammenhengen mellom det og hvor stille det er på Old Trafford..

Jeg kommentere bare PAOK klippet. Skulle bare slenge Newcastle med på lista. Det har ikke noe med Old Trafford å gjøre. Skulle kanskje ha sletta litt på quoten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BARCELONAAA! de er trofast :]

Med mindre du var ironisk, nei.

Jeg er selv svoren tilhenger av Barcelona, men kan glatt innrømme at vi ikke er verdens beste tilhengere, i alle fall ikke de som er på stadion. Det er et stort engasjement, men det er glissent på stadion i enkelte hjemmekamper. Så vidt jeg vet var det rundt 50-60.000 i flere av hjemmmekampene på tampen av forrige sesong. Kanskje ikke så rart, men man skal støtte laget i både medgang og motgang. Når det kommer til desibelnivået er det vel bare el Cant del Barça vi har å skilte med, selv om den gir frysninger.

Lenke til kommentar
BARCELONAAA! de er trofast :]

Med mindre du var ironisk, nei.

Jeg er selv svoren tilhenger av Barcelona, men kan glatt innrømme at vi ikke er verdens beste tilhengere, i alle fall ikke de som er på stadion. Det er et stort engasjement, men det er glissent på stadion i enkelte hjemmekamper. Så vidt jeg vet var det rundt 50-60.000 i flere av hjemmmekampene på tampen av forrige sesong. Kanskje ikke så rart, men man skal støtte laget i både medgang og motgang. Når det kommer til desibelnivået er det vel bare el Cant del Barça vi har å skilte med, selv om den gir frysninger.

Er det den derre "Ra-ri-ru-ha-ha-ha-ha-ha, BARCA BARCA BAAAARCA"?

(Nei jeg kan ikke teksten veldig godt)

Lenke til kommentar
Dette er ikke noe vi kan diskutere folkens, her er vi så heldige at vi har et fasitsvar.

Dette klippet her er ganske sykt. Er verken Chelsea eller Liverpool fan, men dette ga meg frysninger, L-E-T-T! Leste på VG en dag for kanskje et par år siden at Liverpool satt verdensrekord for støy på banen målt i antall dB. Styrken skulle visstnok tilsvart støyen fra en Concorde som tar av (!).

Når Mourinho klapper for fansen i slutten av sangen sier det litt.

Giallorossi: hva mener du med at en supporter må blø for laget sitt. Hva har det med denne videoen å gjøre?

Desibel rekorden ble vel satt i ligacupfinalen mot Chelsea? Da John Arne Riise puttet etter 40 sekunder.

Ang. Newcastlefansen er de veldig trofaste. 47000 mot Wigan er årets laveste tilskuertall, selv om de har ligget langt nede. Ikke dårlig for et (nesten) bunnlag å nesten fylle en 52000 stadion hver eneste hjemmekamp.

Endret av vanquish
Lenke til kommentar
Verdens beste? volummessing?

BBB Zagreb

http://www.youtube.com/watch?v=JwhGoQIF-Oo...feature=related

Ellers er jeg veldig glad i Irrid

Youtube videor er veldig idiotiske i denne sammenheng, nesten på lik linje med den evindlige "Desibel"-thing'n på stadionen.

Det finnes tusenvis av Romafans som går helt bananas på tribunen (Og enkelte ganger banen), men det beskriver lite, var en Roma-fyr fra Roma.no som beskrev noe hendelsene han opplevde (Fra Dærbyet sist helg): "men jeg opplevde alt fra Tåregass, Hasj/LCD/OSV, slossing til tårer!" ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Verdens beste? volummessing?

BBB Zagreb

http://www.youtube.com/watch?v=JwhGoQIF-Oo...feature=related

Ellers er jeg veldig glad i Irrid

Youtube videor er veldig idiotiske i denne sammenheng, nesten på lik linje med den evindlige "Desibel"-thing'n på stadionen.

Det finnes tusenvis av Romafans som går helt bananas på tribunen (Og enkelte ganger banen), men det beskriver lite, var en Roma-fyr fra Roma.no som beskrev noe hendelsene han opplevde (Fra Dærbyet sist helg): "men jeg opplevde alt fra Tåregass, Hasj/LCD/OSV, slossing til tårer!" ;)

Kaller du tåregass, hasj og slossing for heftig vet du ikke særlig mye. Og å sammenligne Roma (!) med Irriducibili og BBB går ikke

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar
Kaller du tåregass, hasj og slossing for heftig vet du ikke særlig mye. Og å sammenligne Roma (!) med Irriducibili og BBB går ikke

Omg! Tror du seriøst må begynne å lese litt rundt på Channel4.com isteden for å se noen forsterkede fuck'd up klipp fra Youtube. Lazio er ikke en dritt iforhold til Roma, for å si det mildt: Det er en grunn til at Roma har fått diverse straffer fra tribune bråk, og så lenge det ikke er drap så har jeg nesten vent meg til at det var en vellykket kamp (i storoppgjørene vel og merke) ;)

Lenke til kommentar
Oi.. og BBB og Irriducibili har aldri fått noen straff for supporterbråk?

Har jeg sagt det?

Siden du er så trangsynt i din tolkning så mente jeg at Roma har fått mye verre straffer, som spille for stengte dører i 06 (var det vel) :)

Edit: As Roma er flertallet, og når de værste supportergruppene i Curva Sud virkelig tar av så er det lite som kan stoppe det.

Utdraget jeg henviste til for 2-3 poster siden, var fra en Roma-fans som hadde vært på Dærbyet og således ikke i de værste gruppene ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Ah, forstår. Men vet du forresten om Roma går under venstre eller høyresiden?

Er forresten interessant å se hvilke grupper som går under venstre- og hvilke som går under høyre. Du har jo Lazio, Inter, Napoli, Juve som klare høyre. Og Livorno, Roma(?), AC Milan(?) på venstresiden.

Snakker kun om høyeste niva nå

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...