Pañolada Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ja bare lurer hvilket lag mener dere har verdens beste supportere? Prøv å vær litt objektive når dere skriver,ikke bare skriv f.eks "ManUtd har best supportere", bare fordi dere heier på laget Personlig mener jeg at Galatasaray har gode supportere Se filmen hos Youtube Og Fenerbahce Se filmen hos Youtube Også er det jo alltid fint å høre på You'll never walk alone... Endret 6. januar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Kanchelskis Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Boca Juniors, som kan skape så mye uhygge under kampene at dommerne gir etter for presset. La Bombanera, eller sjokoladeboksen, er definitivt den mest skremmende og "stemningsfulle" stadion også, så Boca uten tvil etter min mening. Fenerbahce og Galatasaray er jeg også helt enig i bør nevnes, er blant verdens beste. Klubber som Celtic, Roma og Corinthians (til en viss grad) kan jo også nevnes, men synes foreksempel Liverpool fansen er utrolig overrated. Anfield og fansen er ikke i nærheten av hva det en gang var, selv om You'll never walk alone fortsatt gjør inntrykk. Endret 6. januar 2008 av iViola Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Prøv å vær litt objektive når dere skriver,ikke bare skriv f.eks "ManUtd har best supportere", bare fordi dere heier på laget Dessverre ender tråden opp slik likevel. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Galatasaray har gode supportere? Steining og knivstikking går ikke inn under "gode" supportere i min bok. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Kommer ikke på noen lag. Men gode supportere er i vert fall folk som heier og støtter laget til vær tid. I motgang og medgang og lager mye leven på kamper. Ikke medholdssupportere, eller folk som heier på et lag fordi favorittspilleren deres gikk til den klubben. Supporterne i Sør-Amerika gjør i vert fall en god "jobb" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg mener at suporterne til ManUtd, the Red Army er best, fordi de holder trykk gjennom hele kampen, selv om det sikkert er noen hooligans med i flokken....Og de verste skal visst være St.Pauli sine suportere, de er visst stein gale Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg mener at suporterne til ManUtd, the Red Army er best, fordi de holder trykk gjennom hele kampen, selv om det sikkert er noen hooligans med i flokken....Og de verste skal visst være St.Pauli sine suportere, de er visst stein gale Prøv å vær litt objektive når dere skriver,ikke bare skriv f.eks "ManUtd har best supportere", bare fordi dere heier på laget Nr.1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Så det er ikke lov å ha den meningen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg skreiv en god grunn jeg da, hva f..n skal dette bety, har vel lov å syntes at favoritt klubben har verdens beste supportere Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 På vår hjemlige arenaer er det disse lagene som utmerker seg med de beste supportere (tilfeldig rangert): FFK Brann VIF AAFK Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sorry. Måtte bare siden han skrev Manchester som eksempel Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sameboe: Klarer du å finne en video på youtube fra Old Trafford som slår videon til Fenerbahce i førsteposten? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sorry, fant ingen gode filmer, men står fast med det jeg sa....Disse suporterne sitter aldri, og de synger gjennom hele kampen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sorry, fant ingen gode filmer, men står fast med det jeg sa....Disse suporterne sitter aldri, og de synger gjennom hele kampen Er det ultimate målet på en perfekt supporter, om han kan synge, sånn etter deres mening, da! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Den ultimate supporter: Synger gjennom hele kampen Sitter aldri Støtter laget uansett Feirer hvert eneste mål like bra, selv om det er rævva Skal ikke kaste ting på banen, f.eks bengalske lys, tomatsuppe, øl osv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Den ultimate supporter: Synger gjennom hele kampen Sitter aldri Støtter laget uansett Feirer hvert eneste mål like bra, selv om det er rævva Skal ikke kaste ting på banen, f.eks bengalske lys, tomatsuppe, øl osv. Greit nok. Men jeg mener at den ultimate supporter utstråler positivitet utenfor banen. Vel og bra at du skråler på stadion, men jeg tror hva du gjør utenfor den, er det som definerer ditt engasjement, og til slutt, gavner ditt lag. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg mener at suporterne til ManUtd, the Red Army er best, fordi de holder trykk gjennom hele kampen, selv om det sikkert er noen hooligans med i flokken....Og de verste skal visst være St.Pauli sine suportere, de er visst stein gale Det er sikkert din mening, men sorry, det er rett og slett totalt feil. Gode supportere? Absolutt! Englands beste bortesupportere? Ja, helt klart. Men verdens beste supportere? Rart denne tråden ikke har blitt kapra av verdens beste supportere ennå. Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Rart denne tråden ikke har blitt kapra av verdens beste supportere ennå. Hvem er det? Det blir vanskelig og umulig å kåre verdens beste supportere siden alle har sin mening om hvordan gode supportere skal være. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) På vår hjemlige arenaer er det disse lagene som utmerker seg med de beste supportere (tilfeldig rangert):FFK Brann VIF AAFK FFK og AAFK? Kanari banker dritten ut av de, på alle måter. AAFK er mange synger sjelden sine egne sanger har jeg inntrykk av. Plankehaugen er blitt litt oppskrytt, var f.eks svært så stille på FFK stadion under FFK-SIF. Dette er listen, rangeringen er jeg ikke helt sikker på. -Klanen -Brann -Kanari Endret 6. januar 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Rart denne tråden ikke har blitt kapra av verdens beste supportere ennå. Hvem er det? Det blir vanskelig og umulig å kåre verdens beste supportere siden alle har sin mening om hvordan gode supportere skal være. Han mener Liverpool. Selv har jeg ingen formening, siden jeg ikke har vert på alle stadionene i verden. Endret 6. januar 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå