Tomas SG Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg bruker maskinen min mest til spilling, men jeg identifiserer meg ikke som en "professjonell" spiller med tanke på at jeg spiller for underholdning og ikke for å konkurrere. Jeg har hatt en mx518 og 510 som jeg var veldig fornøyd med på grep og knappe-layout, men som jeg har klart å slite ut knappene på og da var det på tide med en ny. Den nye G5 2007 virker som det ideelle valget for meg, men det er så mye diskusjoner om hvordan de optiske motorene generelt er bedre enn laser til professjonell spilling. Jeg klør meg litt i haka på om dette er helt minimale nyanser som jeg aldri kommer til å merke forskjell på, og at det er så til de grader ett fett slik at det er best å bare konsentrere seg om ergonomi. Når det er sagt, finnes det noen andre mus jeg burde vurdere? Det eneste jeg er ute etter er et komfortabelt grep og masse knapper. Bruker aldri on-the-fly dpi-switching, synes lys er mer harry enn det er kult, og er likegyldig ang. fancy drivere/vekt/osv. Kikket litt på mx revolution og steelseries ikari, men skulle likt å prøvd dem i handa og ser ikke helt hva de har å tilby over mx518/g5. Har tatt i et par razere og syntes ikke noe særlig om passformen. Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Razer Deathadder skal visst være veldig deilig å bruke. Eneste som lyser er razer-logoen midt på musen. (fader på og av liksom) EDIT: ser nå at Deathadder har blitt billigere enn min eldgamle mus (diamondback) OG at du ikke likte razer. Kanskje dette ikke er den beste musen alikevell Endret 6. januar 2008 av vinzenT Lenke til kommentar
pelo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde selv en mx510, men da knappene begynte å henge skiftet jeg til Roccat. Deiligste musen jeg har prøvd. Kan ikke utale meg om Razor, men her har du en link: http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10533461 Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 G5 er herlig, har hatt min en god stund(den gamle utgaven) og jeg er utrolig fornøyd. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den. Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke. Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den. Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke. Hei Hvor fant du firmware oppgradering til G5 henne. jeg har prob med min (låser seg) Endret 6. januar 2008 av persa30 Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den. Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke. Hei Hvor fant du firmware oppgradering til G5 henne. jeg har prob med min (låser seg) På logitech's egne sider for produktet. Skjønt du må ha 32bit OS oppe for å installere den. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Bruker selv Logitech G9 og den er en nydlig mus, la merke til stor forskjell fra Logitech Revolution til denne. Det eneste som var revlusjonerende var hvor mye irritasjon man kan få kjøpt seg for 500kr. Endret 6. januar 2008 av Kaaos Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kjøpte en G5 en gang i fjor men opplevde at den skippet for mye, selv etter firmware oppgradering på den og både med/uten drivere. Bruker mx518 og er fornøyd med den. Jeg ser på steelseries ikari som den evt. neste musen som har programmerbart minne og native 1000hz eller hva man vil. I det store og det hele kan den huske innstillinger på egenhånd hvilket mx518 kan ikke. Hei Hvor fant du firmware oppgradering til G5 henne. jeg har prob med min (låser seg) På logitech's egne sider for produktet. Skjønt du må ha 32bit OS oppe for å installere den. Ok Tusen takk Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 etter å ha brukt diverse razer mus i en årrekke (fra boomslang 2100) så har jeg gått tilbake til Intellimouse 3.0 (den nye utgaven såklart) og kan anbefale denne på det sterkeste.. forholdsvis rimelig er den og.. Lenke til kommentar
Toby^ Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har selv Microsoft Intellimouse 3.0. Har hatt den i et par år nå. Passer helt ypperlig til alle slags spill. Billig er den også. 299,- på komplett.no Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Info: Formen til Razer deathadder er lik Intelli musen Så den er IKKE som de andre Razer musene med ekkel passoform. Deathadder har altså alle styrkene til Razer men ingen av svakhetene til Logitech, ergo perfekt. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 etter å ha brukt diverse razer mus i en årrekke (fra boomslang 2100) så har jeg gått tilbake til Intellimouse 3.0 (den nye utgaven såklart) og kan anbefale denne på det sterkeste.. forholdsvis rimelig er den og.. Henger meg på denne. Jeg har prøvd de fleste musene, men Intellimouse er den beste så langt. Det er en grunn for at de relanserte den Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Info: Formen til Razer deathadder er lik Intelli musen Så den er IKKE som de andre Razer musene med ekkel passoform. Deathadder har altså alle styrkene til Razer men ingen av svakhetene til Logitech, ergo perfekt. vil si at razer er meget flinke med passform jeg da... (boomslang 2100, diamondback osv.. ) Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde selv en mx510, men da knappene begynte å henge skiftet jeg til Roccat. Deiligste musen jeg har prøvd.Kan ikke utale meg om Razor, men her har du en link: http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10533461 Hei. Refererer du da til Roccat Kone? Om så er, hvordan har du klart å skaffet den? Noen flere detaljer om hvordan den er i bruk eller noe slikt? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den Roccat musa der mangler jo bare fjernkontroll knapper for kaffi trakteren =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå