Gå til innhold

Hva vil neste Firmware Update bringe med seg?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Full mkv-støtte hadde vært kanon. Forøvrig skulle jeg ønske man kunne lage mapper og shit til å sortere ting i.

Word. Det er noe som kunne gjort det mye mer ryddig syns jeg. Håper og tror dette skjer snart.

Man kan gjøre dette i dag :) bare gå inn på video, bilde, musikk eller spill, også trykk på informasjon også album :) har en hel haug av mapper skjøl.

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er ikke noe bra. Si at man har flere episoder av forskjellige tv-serier, da må man gå på info på hver enkelt episode og skrive albumnavn (f.eks. navnet på serien). Etterhvert finner man ut at det blir litt rotete siden seriene ligger sammen med de andre filene, og vil flytte alle mappene med seriene inn i en egen TVSerier-mappe. Hva da?

En annen ting jeg håper kommer snart er at man kan velge USB/Bluetooth på sound output (i tillegg til HDMI, optical og Multi AV). Jeg skjønner ikke hva som kan være så vanskelig med det. Har USB-headset, men gidder nesten aldri å koble det opp siden det er bare lyden fra chat som kommer der, og jeg likevel må ha på lyden på TV'en.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg med ps3 er at at jeg ikke får spilt av dvd samlingen min som jeg har lagt som vob filer på harddisken på pcn min. Det er vel egentlig windows mediacenter som er problemet der, men ps3 burde kunne legge til en mappe på nettverket og legge filmene den finner i en database på samme måte som windows mediacenter gjør det, syns det er unødvendig å kreve en mediaserver.

Lenke til kommentar

Mitt soleklart største ønske er at den kan spille av flere videoformater; typisk flash, mkv, quicktime etc. Kjipt at eksempelvis filmene på gametrailers.com ikke fungerer.

Selve nettleseren synes jeg er helt grei. Kunne kanskje vært mulig å øke hastigheten noe.

Endret av -kai-
Lenke til kommentar
Mitt soleklart største ønske er at den kan spille av flere videoformater; typisk flash, mkv, quicktime etc. Kjipt at eksempelvis filmene på gametrailers.com ikke fungerer.

Selve nettleseren synes jeg er helt grei. Kunne kanskje vært mulig å øke hastigheten noe.

Savner de skikkelig og at du kan enkelt og greit åpne flere vindu i Nettleseren.

Lenke til kommentar

Savner de skikkelig og at du kan enkelt og greit åpne flere vindu i Nettleseren.

Du kan det :) gå inn på nettleseren, trykk inn den venstre stikken også trekant og åpne nytt vindu :) du kan også gå inn på, f.eks dette forumet og holde inne x på en topic du vil lese :)da vil det åpnes et nytt vindu.

Lenke til kommentar

Nintendo vil sikker snart slippe en uventet bombe (altså en stor FW-update) med noe de kaller "Everybodys ingame menu". Sånn bare for å ærte Sony fansen altså :p Hvem hadde vel trodd at Nintendo ville slenge opp en slik løsning før Sony?

Lenke til kommentar

Du kan det :) gå inn på nettleseren, trykk inn den venstre stikken også trekant og åpne nytt vindu :) du kan også gå inn på, f.eks dette forumet og holde inne x på en topic du vil lese :)da vil det åpnes et nytt vindu.

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...