HerrGhost Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Full mkv-støtte hadde vært kanon. Forøvrig skulle jeg ønske man kunne lage mapper og shit til å sortere ting i. Word. Det er noe som kunne gjort det mye mer ryddig syns jeg. Håper og tror dette skjer snart. Man kan gjøre dette i dag bare gå inn på video, bilde, musikk eller spill, også trykk på informasjon også album har en hel haug av mapper skjøl. Endret 19. februar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Men det er ikke noe bra. Si at man har flere episoder av forskjellige tv-serier, da må man gå på info på hver enkelt episode og skrive albumnavn (f.eks. navnet på serien). Etterhvert finner man ut at det blir litt rotete siden seriene ligger sammen med de andre filene, og vil flytte alle mappene med seriene inn i en egen TVSerier-mappe. Hva da? En annen ting jeg håper kommer snart er at man kan velge USB/Bluetooth på sound output (i tillegg til HDMI, optical og Multi AV). Jeg skjønner ikke hva som kan være så vanskelig med det. Har USB-headset, men gidder nesten aldri å koble det opp siden det er bare lyden fra chat som kommer der, og jeg likevel må ha på lyden på TV'en. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det som irriterer meg med ps3 er at at jeg ikke får spilt av dvd samlingen min som jeg har lagt som vob filer på harddisken på pcn min. Det er vel egentlig windows mediacenter som er problemet der, men ps3 burde kunne legge til en mappe på nettverket og legge filmene den finner i en database på samme måte som windows mediacenter gjør det, syns det er unødvendig å kreve en mediaserver. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Bitstream HD lyd står øverst på min wish list Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Full divx støtte står på min Endret 26. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Flashplayer på min. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Når kommer neste update, noen som vet? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Håper det kommer theatre sync... Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Full divx støtte står på min Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 nevnte noen ingame XMB? hehe Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er confirmed det har stått her på forumet, men ikke hvilken update det kommer i... Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Flott! Da mangler det bare en oppdatering av den latterlig dårlige nettleseren... Endret 1. mars 2008 av Tallyho Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Mitt soleklart største ønske er at den kan spille av flere videoformater; typisk flash, mkv, quicktime etc. Kjipt at eksempelvis filmene på gametrailers.com ikke fungerer. Selve nettleseren synes jeg er helt grei. Kunne kanskje vært mulig å øke hastigheten noe. Endret 1. mars 2008 av -kai- Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Mitt soleklart største ønske er at den kan spille av flere videoformater; typisk flash, mkv, quicktime etc. Kjipt at eksempelvis filmene på gametrailers.com ikke fungerer. Selve nettleseren synes jeg er helt grei. Kunne kanskje vært mulig å øke hastigheten noe. Savner de skikkelig og at du kan enkelt og greit åpne flere vindu i Nettleseren. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Mitt soleklart største ønske er at den kan spille av flere videoformater; typisk flash, mkv, quicktime etc. Kjipt at eksempelvis filmene på gametrailers.com ikke fungerer. Selve nettleseren synes jeg er helt grei. Kunne kanskje vært mulig å øke hastigheten noe. Savner de skikkelig og at du kan enkelt og greit åpne flere vindu i Nettleseren. Du kan det gå inn på nettleseren, trykk inn den venstre stikken også trekant og åpne nytt vindu du kan også gå inn på, f.eks dette forumet og holde inne x på en topic du vil lese :)da vil det åpnes et nytt vindu. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Nintendo vil sikker snart slippe en uventet bombe (altså en stor FW-update) med noe de kaller "Everybodys ingame menu". Sånn bare for å ærte Sony fansen altså Hvem hadde vel trodd at Nintendo ville slenge opp en slik løsning før Sony? Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Håper det kommer theatre sync... JA! Theatre sync skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Mitt soleklart største ønske er at den kan spille av flere videoformater; typisk flash, mkv, quicktime etc. Kjipt at eksempelvis filmene på gametrailers.com ikke fungerer. Selve nettleseren synes jeg er helt grei. Kunne kanskje vært mulig å øke hastigheten noe. Savner de skikkelig og at du kan enkelt og greit åpne flere vindu i Nettleseren. Du kan det gå inn på nettleseren, trykk inn den venstre stikken også trekant og åpne nytt vindu du kan også gå inn på, f.eks dette forumet og holde inne x på en topic du vil lese :)da vil det åpnes et nytt vindu. Takk Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg tror neste firmware oppdatering kommer med Home, eller i form av Home. Det vil vel gjøre en del endringer på menyene til PS3, og så var det vel rykter om at PS Store'n skulle få seg en hardt trengt make-over. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Om man skal gjette så kommer neste firmware 15 april, samtidig med remake av Ps Store. Eventuelt 31 mars når japan skulle få home beta'en.. Men alt er rykter så man vet aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå