Tallyho Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hadde vært fint med en ny type partisjon. Da kunne man ha spillt av HD videoer som er større enn 4gb Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ingame XMB er vel confirmed håper det kommer i neste update. Men sist oppdatering var 19 november eller desember , så deter en stund siden sist. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Var det ikke den 18. Desember da? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det var rundt den tiden ja , det var i alle fall i desember måned... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Eneste som er confirmed angående ingame xmb er at det kommer i år. Om det betyr at det kommer ved neste oppdatering eller ikke vet vi ikke. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Håper i alle fall det kommer en artig liten funksjon i neste update. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Håper også at den kommer snart. Men jo mer vi venter jo mer bra ting kommer... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det er jo støtte for in-game XMB, har det ikke vært det fra 1.80 eller 1.90? Er opp til de som lager spillene å støtte det. I f.eks. Burnout Paradise virker det jo fint å lese og skrive meldinger, legge til venner osv. in-game. Men klart det hadde vært greit å kunne overstyre det i spill som ikke har det støttet. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Nei, det er ikke det. Som du sier selv, det er i Burnout. In-game XMB blir for alle spill. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det jeg ehåper på er mulighet for et skikkelig musikkbibliotek! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det jeg ehåper på er mulighet for et skikkelig musikkbibliotek! På hvilken måte da? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Samme her, sånn som iTunes gjør det hadde vært bra. Håpløst å spille musikk på PS3, hvem i all verden hører på all musikken sin i samme rekkefølge hele tiden? Mulighet for å sortere etter playlister, mest spilte, rating osv må på plass. Dette funker litt bedre med streaming-software a la MediaLink, men det blir suboptimalt. Endret 19. februar 2008 av arokh Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Sortering av filer er jo også utrolig knotete som det er nå. Både videoer, demoer osv... Skulle vært en enkel måte å merke filer og flytte til album. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vil ha støtte for flere filmformater. Irriterende at PS3 ikke kan spille av alt av f.eks. divx og xvid. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Er du nesten aldri på XMB eller, det er faktisk spillelister du kan lage selv der over all musikken og under der det står let etter mediasenter. Dert kan du lage spille lister av musikken din sånn du vil ha den men du må ha nyeste system oppdatering... Det går også med bilder. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vil ha støtte for flere filmformater. Irriterende at PS3 ikke kan spille av alt av f.eks. divx og xvid. Det kan den, men ikke alle versjoner av formatene støttes. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vil ha støtte for flere filmformater. Irriterende at PS3 ikke kan spille av alt av f.eks. divx og xvid. Det kan den, men ikke alle versjoner av formatene støttes. Hæ? Skrev jo at jeg skulle ønske den kunne spille av alt av divx og xvid... Vet den kan spille av noen filer i de formatene. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Vil ha støtte for flere filmformater. Irriterende at PS3 ikke kan spille av alt av f.eks. divx og xvid. Det kan den, men ikke alle versjoner av formatene støttes. Hæ? Skrev jo at jeg skulle ønske den kunne spille av alt av divx og xvid... Vet den kan spille av noen filer i de formatene. Beklager! Så ikke at du skrev alt. Er forresten enig i at den burde spille av mer filer. Forhåpentligvis kommer støtte for flere snart. Lenke til kommentar
Phanteon Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Full mkv-støtte hadde vært kanon. Forøvrig skulle jeg ønske man kunne lage mapper og shit til å sortere ting i. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Full mkv-støtte hadde vært kanon. Forøvrig skulle jeg ønske man kunne lage mapper og shit til å sortere ting i. Word. Det er noe som kunne gjort det mye mer ryddig syns jeg. Håper og tror dette skjer snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå