UrgeLoL Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er jo mulig og inkludere PS2-støtte med hvert spill som de legger ut. Så for de som har 40GB så kan de spille alle spillene som blir lagt ut for salg. Ja, de kan f.eks. gjøre det slik MS har gjort det. Lager emuleringen for hver enkelt spill. Men om de kommer til å gjøre det med det første? Jeg tviler. Nope 40GB kan ikke kjøre PS2 spill ferdig med den saken. Flott at du bidra, men dette vet vi allerede. Og om en firmware opppdatering i fremtiden vil muliggjøre ps2 bc på ett eller annet nivå vet vi ikke noe om, selv ikke DU. Vi kan bare spekulere og det er dette vi gjør. Og du kan jo prøve å være litt mindre skråsikker neste gang, siden hverken du eller jeg kan påstå noe om denne saken med 100 % sikkerhet. Sånn FERDIG med den saken. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Nå, etter å ha hatt en PS3 i hus en liten stund har jeg funnet en liten, men viktig funksjon jeg virkelig savner, nemlig en klokke i XMB. Merkelig nok. Mener å ha hørt noe om at Sony skulle kutte ned antall FW updates og heller lage færre, men større oppdateringer. Noen som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mener å ha hørt noe om at Sony skulle kutte ned antall FW updates og heller lage færre, men større oppdateringer. Noen som har hørt noe om dette? Har ikke det, men liker bedre hyppige oppdateringer. Da kommer ting fortere. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå, etter å ha hatt en PS3 i hus en liten stund har jeg funnet en liten, men viktig funksjon jeg virkelig savner, nemlig en klokke i XMB. Merkelig nok. Det er noe jeg også har savnet. Det er så greit på 360 å bruke guide til å se hva klokka er, noe de burde få på PS3 som på PSP. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2008 Akkurat. 360 guide eier! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå, etter å ha hatt en PS3 i hus en liten stund har jeg funnet en liten, men viktig funksjon jeg virkelig savner, nemlig en klokke i XMB. Merkelig nok. Det er noe jeg også har savnet. Det er så greit på 360 å bruke guide til å se hva klokka er, noe de burde få på PS3 som på PSP. Pleier ikke folk å ha en helt fin klokke på håndleddet? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå, etter å ha hatt en PS3 i hus en liten stund har jeg funnet en liten, men viktig funksjon jeg virkelig savner, nemlig en klokke i XMB. Merkelig nok. Faktisk så tenkte eg samme tanken igår. Hadde vært veldig nyttig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ser ikke poenget med klokke, er ikke så mye i menyene, enten er det spill eller så er det film. Vil ikke ha noe klokke på skjermen da Endret 27. januar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bare de klarer å fikse den formdøte plugin meldinga i nettleseren så er jeg fornøyd. Men det er nok for mye å håpe på... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 SKulle ønske de kunne fikse sånn at den tok alle avi filer jeg ... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Bare de klarer å fikse den formdøte plugin meldinga i nettleseren så er jeg fornøyd. Men det er nok for mye å håpe på... det er faktisk rett å slett tragisk..burde teke 5 minutt å ordna.! når kjem egentlig neste FW update..go stund sia sist no.. driv sony å mekke noke stort kansje? Har mine tvil men.. Blir vel nokre jalla unyttige funksjoner som sist, slik so den nyheitsboksen som dei klarte å prestere å finne på.. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Nå, etter å ha hatt en PS3 i hus en liten stund har jeg funnet en liten, men viktig funksjon jeg virkelig savner, nemlig en klokke i XMB. Merkelig nok. Faktisk så tenkte eg samme tanken igår. Hadde vært veldig nyttig. tenkte på det samme akkurat når jeg var på playsation !! hehe Skulle vært flere programer da som feks: et skriveprogram! Savner en klokke og masse greier som jeg ikke kommer på akkurat nå Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Skriveprogram på en spillemaskin må vel være det mest unødvendige man kan få på den Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 ja.. men det var et dårlig eksempel ;D hehe.. ja! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ser ikke poenget med klokke, er ikke så mye i menyene, enten er det spill eller så er det film.Vil ikke ha noe klokke på skjermen da Hva med en klokke på den skjermen som kommer om man holder inne psbutton? Den vil da i hvert fall ikke være i veien for noe. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 full .mkv støtte over mediasenter og støtte for større filer hadde vært noe <3 Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kunne tenkt meg internett-radio lignende den som kom på PSP. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Var det ikke slik at den FWupdate skulle komme forrige uke? syns jeg hørte noe snakk om det, og at vi skulle få profil 2.0 hmm Eneste jeg virkelig mangler er full mkv støtte - det hadde vært elsk <3 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ser ikke poenget med klokke, er ikke så mye i menyene, enten er det spill eller så er det film.Vil ikke ha noe klokke på skjermen da Hva med en klokke på den skjermen som kommer om man holder inne psbutton? Den vil da i hvert fall ikke være i veien for noe. Skulle akkurat til å foreslå det samme. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 Er vel ca. 2 måneder siden sist nå? Tror dere vi ser en ny oppdatering denne uken? (GDC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå