LucarioX Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 PS3 har så utrolig mange funksjoner, utrolig mange morsomme () og nyttige media funksjoner. Men mye kan fortsatt bli bedre. Å kunne se XMB i spill hadde jeg ikke takket nei til, heller ikke en oppdatert Internett Browser. Hva håper du vil komme vandrene inn i PS3 maskinen din med neste Update? Hørt noen solide rykter? Lenke til kommentar
virulence Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ingame XMB står høyt på ønskelista. Kanskje også et litt bedre vennesystem, hvor man kan adde flere folk og kategorisere(a la MSN). Støtte for ytterlige videoformater takker jeg heller ikke nei til. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 En oppdatering som gjør at kontrollene skrur seg av når de ikke brukes. Er så fryktelig irriterende når man glemmer p skru dem av manuelt. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 PS3 har så utrolig mange funksjoner, utrolig mange morsomme () og nyttige media funksjoner. Men mye kan fortsatt bli bedre. Å kunne se XMB i spill hadde jeg ikke takket nei til, heller ikke en oppdatert Internett Browser.Hva håper du vil komme vandrene inn i PS3 maskinen din med neste Update? Hørt noen solide rykter? BD profile 2.0, kanskje allerede denne måneden. (fra en BD insider) Talk, you've repeatedly mentioned 2.0 BD Live functionality update to the PS3. Is this a confirmation because last I heard it had not yet been confirmed by Sony. Only Sony can provide confirmation, but all indications are that support will be provided, perhaps this month. Link: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread....49#post12704449 Og så håper jeg DTS HD MA dekoding kommer snart også. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Krever ikke DTS HD en egen prosessor for å fungere da? Jeg har nettopp gått til innkjøp av en Denon AVR-2808, så det hadde vært flott om det kommer, selvom jeg tviler litt på at mine ører vil høre så veldig stor forskjell mellom det og PCM. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er XMB? Opratitivsystemet på PS3 og PSP. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er poenget med og se det i spill da? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er poenget med og se det i spill da? Å kunne se hvilke venner som er logget på, samt snakke med dem, invites osv. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva er poenget med og se det i spill da? Ta f.eks når du mottar en melding fra en kompis, så må for øyeblikket du forlate spillet for å faktisk lese den. Du kan heller ikke avspille musikk mens du spiller, det vil være mulig med Ingame XMB. edit: Gæh, for sent. Endret 6. januar 2008 av virulence Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Åjaa.. Det hadde vært digg! Spessielt musikk ingame Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Krever ikke DTS HD en egen prosessor for å fungere da?Jeg har nettopp gått til innkjøp av en Denon AVR-2808, så det hadde vært flott om det kommer, selvom jeg tviler litt på at mine ører vil høre så veldig stor forskjell mellom det og PCM. PS3'n gjør jo signalbehandlingen i software, slik som 360 gjør med HD DVD, så det er egentlig for Sony og programere DTS HD MA dekoding. Cell'n er kraftig nok til det. DTS HD MA er jo bare enkodet PCM til en mindre og komprimert størrelse (men uten tap), slik at når det blir pakket ut igjen så er det helt likt og høres det ut som det opprinnelige PCM signalet. Så hvis PS3'n begynner å dekode DTS HD MA så er det jo nettopp multikanals PCM som blir puttet ut av HDMI porten og sendt til din Denon AVR 2808. Men mange BD titler, særlig fra Fox, bruker dette for å spare plass på skivene. Så forskjeller vil du ikke høre annet enn de forskjellene som er mellom de ulike filmene. Men kommer det kan vi endelig nyte full hd lyd fra alle Fox filmene også! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hva er poenget med og se det i spill da? Ta f.eks når du mottar en melding fra en kompis, så må for øyeblikket du forlate spillet for å faktisk lese den. Du kan heller ikke avspille musikk mens du spiller, det vil være mulig med Ingame XMB. edit: Gæh, for sent. Musikk mens man spiller er et must! Håper virkelig det kommer! Noen som vet sånn ca. når neste update ventes? Har Sony sluppet oppdateringene i noen slags mønster? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg håper at vi kan sende meldinger etc.. Mens vi spiller..Så vi slipper og gå ut av spillene.. Håper også på bedre nettleser m.m.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hva med en Java basert MSN ting? Så man kan logge på MSN på den? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vel..Hvis du har msn har du en pc.. Og har du en pc kan du bruke den til msn... Tror de statser mest på ting som folk flest ikke har. Som f.eks. Blu-ray etc... Så msn trengs ikke;) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Msn mens man spiller hadde vel vært litt slitsomt, spessielt om man ikke har tastatur.. Meldinger som popper opp hele tiden mens man spiller er da ikke så morro.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dere skal vel ikke sitte der med et skjermtastatur på MSN? :!: Lenke til kommentar
djchange Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tviler på at Sony legger inn en Microsoft Messenger-variant på PS3, rett og slett fordi det baserer på ett produkt fra deres hovedkonkurrent. Det kommer nok den dagen Sony lager en PS3 med støtte for HD-DVD. :> Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Men en slags Ps3 messenger hadde vært greit da... Sånn at man kan chatte med kompiser fra vennelista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå