ronny-andre Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en 97 BMW med sentrallås. Denne sentrallåsen har en fjernkontroll som er ødelagt, og lurer på hvor mye det koster å få en ny fjernkontroll til en allerede eksisterende alarm? Håper noen har erfaring og kan gi meg et prisoverslag, eventuelt hvor jeg kan skaffe slik fjernkontroll (merkeverksted?). Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Sjekk på koed.dk, de har sikkert noe slikt. Eventuelt kan du sende mail til de å spørre, de er veldig hjelpsomme. Dessuten er det billig der, og det er kort leveringstid. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Kjapt svar Brian_N! Men må ikke fjernkontroll kodes til alarmen osv osv? Mener å huske at foreldrene mine måtte ut med nesten 1000 kr for en nøkkel til deres Nissan Maxima :O Men takk for tipset, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
97H1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Denne sida er jeg godt fornøyd med Keyless Da får du med instruksjoner på hvordan du programerer. Billig og kjapt(tok ca 1 uke når jeg bestilte til Jeepen min) Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 På Keylessride.com, er det fjernkontroller til alarmen eller sentrallåsen? Lenke til kommentar
97H1 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Begge deler,den jeg bestilte var ihvertfall "kombi" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå