Goldfisk Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei. Prøver å sette opp en gmail konto i windows mail, men får det ikke til å fungere. Tror jeg har gjort alt riktig. Jeg har satt opp alt som det står her: http://itpro.no/art/11980.html Vet også at man må aktivere pop-nedlasting på gmail.com. Prøver å gjøre dette, men det virker som om gmail ikke får beskjed om dette. Jeg huker av på "aktiver pop for all e-post" og trykker "lagre instillinger", men hvis jeg går tilbake dit er det ikke krysset av. Hva gjør jeg galt? Takker for alle svar! Endret 6. januar 2008 av Goldfisk Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det fungerer helt fint hos meg, med Gmail i Windows mail. Husk at du må manuelt sette smtp til port 465 for at utgående mail skal virke. Pop skal være 995 tror jeg. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 skal funke bra om du gjør som pmarius sier, jeg har hatt det fungerende i over 1. år nå. Lenke til kommentar
Goldfisk Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Takk for svar! Jeg har gjort dette også, men fungerer fortsatt ikke Er det noe annet som kan være problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå