Gå til innhold

Problemer med G5 Mus

Anbefalte innlegg

Hei. Problemet er att musa fryser (låser) seg stort sett hele tiden det variere på tid fra 1sek til 30 sek. noen ganger blir strømmen til musa borte, da må jeg skifte USB port å da funker den en stund men så begynner det igjen. Jeg har av... og innstalert programvaren og Driver fra Logitech flere ganger men det samme problemet er der. Er det noen som har noen id ka d kan vere. På forhånd takk. :pchammer:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et problem med en annen mus (billig greie) hvor den sluttet plent å virke på svart underlag. Jeg brukte vel en god time på å feilsøke, helt til jeg prøvde den på stolen fordi jeg satt på gulvet etter å ha rotet med usb-portene. Den funket helt fint uten matte, men gikk i "sleep mode" på svart matte.

Nå er vel dette ikke særlig relevant for G5 siden motoren burde funke på det meste, og etter det jeg forstår så går den aldri i sleep, men det er noe du kan prøve.

Ellers så ville jeg gjort som Horrorbyte sier; prøv musen på en annen maskin, men prøv også en annen mus på din maskin. Da finner du ut om det er usb-porten din eller musen det er problemer med.

Lenke til kommentar
Jeg hadde et problem med en annen mus (billig greie) hvor den sluttet plent å virke på svart underlag. Jeg brukte vel en god time på å feilsøke, helt til jeg prøvde den på stolen fordi jeg satt på gulvet etter å ha rotet med usb-portene. Den funket helt fint uten matte, men gikk i "sleep mode" på svart matte.

Nå er vel dette ikke særlig relevant for G5 siden motoren burde funke på det meste, og etter det jeg forstår så går den aldri i sleep, men det er noe du kan prøve.

Ellers så ville jeg gjort som Horrorbyte sier; prøv musen på en annen maskin, men prøv også en annen mus på din maskin. Da finner du ut om det er usb-porten din eller musen det er problemer med.

Hei. Høres veldig fornuftigt ut det du sier. Jeg har flyttet musa over på en annen maskin med ei lys musematte, så jeg får vell se hvordan den oppføre seg der. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...