te_hestad Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei igjen folkens! Driver å setter opp en side med spry menu bar. Har designen helt 100, men meny'en skulle vært plassert litt lenger ned enn det den er. <br /> hjelper ikke da den kommer for langt ned, har funnet en css rule <ul.MenuBarHorizontal li> hvor jeg kan stille plasseringen, og da får jeg den perfekt inne i DW, men posisjonen endres ikke i siden jeg lagrer! Noen som vet hva problemet kan være? på forhånd takk! /mvh Tom Erik Endret 6. januar 2008 av te_hestad Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei igjen folkens! Driver å setter opp en side med spry menu bar. Har designen helt 100, men meny'en skulle vært plassert litt lenger ned enn det den er. <br /> hjelper ikke da den kommer for langt ned, har funnet en css rule <ul.MenuBarHorizontal li> hvor jeg kan stille plasseringen, og da får jeg den perfekt inne i DW, men posisjonen endres ikke i siden jeg lagrer! Noen som vet hva problemet kan være? på forhånd takk! /mvh Tom Erik ehh.. for det først.. hæ??? <ul.MenuBarHorizontal li> ???? du mener vell ikke <ul class="MenuBarHorizontal><li>bla</li><li>bla</li></ul>?? <br /> er for "line break".. ikke for posisjonering.. margin eller padding er det du er ute etter Lenke til kommentar
te_hestad Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 ehh.. for det først.. hæ??? <ul.MenuBarHorizontal li> ????du mener vell ikke <ul class="MenuBarHorizontal><li>bla</li><li>bla</li></ul>?? <br /> er for "line break".. ikke for posisjonering.. margin eller padding er det du er ute etter Okei. Gjorde meg vel litt misforstått her, ul.MenuBarHorizontal li er en linje i spry menyens .css dokument. har funnet som sagt en metode å flytte den på via positioning og placement. Problemet er det at meny bar'en flytter seg i DW altså mens jeg redigerer sidene, men .html utgavene forblir for høyt oppe. Prøvde også med margin eller padding, men problemet er å finne den linjen dette skal utføres på så HELE meny bar'en endrer posisjon! /mvh Tom Erik Lenke til kommentar
te_hestad Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Okei. har ordnet det! Satte ikke menyen i egen div tag. straks jeg gjorde det og addet style=padding 76px var det hele i orden! Men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå