Gå til innhold

Trenger et nytt luftgevær, trenger tips

Dryper

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har lenge holdt på med skyting men er komt så langt at jeg trenger ett nytt luftgevær.

jeg har sett litt rundt omkring men finne ikke så mye, så lurer jeg på hva som er "Raskt" når du leter etter ett som ligger i prisen 500 - 1500kr.

Jeg har funnet et par til rundt tusenlappen men jeg vet ikke om de er kraftige nokk, Det er 200ms på dem. noen som vet om dette er bra?

og jeg har sett endel på denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

er det et godt kjøp av meg?

har noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette luftvåpenet har jeg. Godt fornøyd. Meget godt sikte synes jeg og. 300 M/S btw.

http://becotrading.com/shop.asp?p=1975460

Hatsan bruker lette kuler til å måle hastigheten på så den ligger vel på en 195- 220 ms med en normal kule ja..

Jeg har hørt med de fleste luftvåpen forum og de sier Hatsan, Diana, WInchester osv er et skummelt dårlig våpen

så om du vil ha et brå våpen med go presisjon osv. så om du vill ha et bra våpen måtte du kjøpe. Weirauch HW 50 M/II

og det stemmer.

----------------------------------------------

Weirauch HW 50 M/II

En velprøvd medium/tung sport - og treningsbørse som passer til instruksjon og sportsbruk. Solid konstruksjon med kraftig fjær og perfekt presisjon.

Automatisk sikring, "match"-avtrekk, mikrometer sikte med 4 forskjellige avstandsinnstillinger, bøk skjefte med kinnstøtte og ventilert kolbekappe

Kaliber: 4,5 mm, Løpslengde: 395 mm, Totallengde: 1030 mm, Vekt: 3,1 kg, V0 = 245 m/s

fra landro.no

Lenke til kommentar

Gamo Shadow 1000 er et veldig bra gevær!

God utløpshastighet; 305m/s og veldig presist.

Det våpenet du linker til lenger opp i tråden er ikke noe å kjøpe, en kamerat av meg har det med 4,5 c og geværet hans gikk ikke gjennom en sjokoladenisse en gang.

Så styr unna Tritan geværet; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...