christo123 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hei, jeg har ett modem som jeg en router allerede koblet på, også har jeg en trådløs router jeg gjerne skulle ha fått på også. Men når jeg koblet på den trådløse routern på den andre routern, så får ikke den trådløse routern nett. Noen som vet om det ihele tatt fungere å få fikset det? Mvh Viggo Endret 6. januar 2008 av Viggo1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Vil ikke på nett? Vil du at den trådløse bare skal ha tilgang til lokalnettet og ikke internett? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Det enkleste er vel å benytte kun den trådløse? Skal du koble de sammen så kan du sette trådløsrouteren opp som aksesspunkt. Dette gjør du ved å slå av DHCP-serveren i den og koble nettverkskabelen fra din gamle router inn i lanport på den trådløse. EDIT: Vil du ikke på nett med den trådløse? Endret 6. januar 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Det jeg er ute etter er å koble opp den trådløse routern til den andre routern sånn at jeg får trådløst internett, men det ser ut som routern blokkere den trådløse routern når jeg kobler de sammen. Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) oi sorry, så ut som jeg skreiv litt feil, mente at den trådløse routern ikke får nett. fikset nå Endret 6. januar 2008 av Viggo1 Lenke til kommentar
christo123 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar
Durac Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det enkleste er vel å benytte kun den trådløse? Skal du koble de sammen så kan du sette trådløsrouteren opp som aksesspunkt. Dette gjør du ved å slå av DHCP-serveren i den og koble nettverkskabelen fra din gamle router inn i lanport på den trådløse. EDIT: Vil du ikke på nett med den trådløse? Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 FIKSET NÅ .... ja og hva var feilen??? Koblet du kabeln inn på LAN-porten og ikke in i WLAN-porten på den trådløse??? Eller hadde du ikke satt opp DHCP? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Han mente nok at førsteposten var fikset tekstmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå