Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg har holdt på me "Lou"(Siste boss) på Hard i noen dager nå. Jeg henger fint med helt til han hver gang sender meg expert eller lefty på soloen. Da ryker jeg faen med en gang. For meg virker han helt klin umulig!!! Er det noen der ute som har klart å ta'n som har noen tips? -yekcoh Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis du må spille lefty, sett opp et speil ved skjermen, så ser du i det når du må spille lefty (notene kommer da rett vei igjen ). Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hvis du må spille lefty, sett opp et speil ved skjermen, så ser du i det når du må spille lefty (notene kommer da rett vei igjen ). Det har jeg faktisk prøvd men det hjelper lite når han sender expert i tillegg. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ingen som har noen nyttige tips? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Funka for meg å spare opp 3 stykker (maks) også sende dem alle i soloen. Går fort ut da:) Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Funka for meg å spare opp 3 stykker (maks) også sende dem alle i soloen. Går fort ut da:) Plobremet er at jeg aldri kommer så langt. Han sender alltid lefty eller expert på soloen Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Spar opp powers, å bruk de mens han spiller på powernotene, altså notene for å få power. Bommer han på de, får han ikke poweren. Får han ikke poweren kan han ikke bruke den. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Spar opp powers, å bruk de mens han spiller på powernotene, altså notene for å få power. Bommer han på de, får han ikke poweren. Får han ikke poweren kan han ikke bruke den. Men det er jo faen nesten ingenting som hjelper på han! Eneste som hjelper er saksa og lynet. Og det får jeg aldri! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå