Gerrardinho Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har valgt de delene jeg skal kjøpe, men har ett stort problem, hvordan skal jeg sette det sammen? Er det noen Databutikker som Gjør det? Bor i Oslo! helst ikke så dyrt.. Endret 6. januar 2008 av Gerrardinho Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 med en ph2 skrutrekker, et ryddet gulv uten teppe og aller helst en antistatisk armlenke kan du godt sette den sammen selv. eventuelt tror jeg sikkert du kan få hjelp hos Netshop oslo Lenke til kommentar
Gerrardinho Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Hvor mye koster det å fikse hos Netshop? Er det Evt. andre steder? Lenke til kommentar
Paula Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Har valgt de delene jeg skal kjøpe, men har ett stort problem, hvordan skal jeg sette det sammen?Er det noen Databutikker som Gjør det? Bor i Oslo! helst ikke så dyrt.. som sir amp sier. Det følget tegning av hovedkort og denne er lettfattelig. Skru den sammen selv. Hvis ikke så bistår sikkert netshop/komplett/mpx dersom du bestiller delene derifra. Koster sikkert 500-700 kr. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Se her: http://www.hardware.no/guider/hele_maskine...c-en_selv/45552 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tviler på at komplett eller Netshop bygger opp PC-en din fra dine komponenter, da vil de heller henvise deg i å kjøpe en konfigurer bar pc. Noe som er dyrere -_- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå