Gå til innhold

Microplex bonus ???


Anbefalte innlegg

jeg bestilte fra Microplex for en stund siden for omtrent 1300kr.

 

Når jeg fikk pakka etter noen dager etter lå det ei svær 120x120 vifta + en 90x90(tror jeg) som jeg ikke hadde bestilt. Det var ingen ekstra kostnad og de var ikke nevnt på bekreftelses skjemaet.

 

Har noen andre opplevd det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har sikkert pakket feil... Hvis du er av den ærlige typen sier du ifra... Mest sannsynelig får du sikkert beholde delene, koster jo omtrent like mye å sende dem når du regner med 50 kr i oppkravsgebyr og 25 kr i fakturagebyr *flire* Hadde ihvertfall ikke sendt delene gratis til dem, de synes jo selv det er "arbeid".. kan forsåvidt forstå dem, ettersom de for det meste sender småpakker...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

anbefaler deg å sende en mail for å fortelle om hendelsen, mest sannsynlig så takker de deg og lar deg beholde utstyret siden du var ærlig. oppdager de feilen uten at de har sagt fra så er det litt småkjipt :x

Lenke til kommentar
anbefaler deg å sende en mail for å fortelle om hendelsen, mest sannsynlig så takker de deg og lar deg beholde utstyret siden du var ærlig.

 

de er jo ganske ofte her på forumet, så det spørs om de ikke vet det allerede :wink:

 

På en annen side er det bedre og si i fra en og anta...

Lenke til kommentar

Tror ikke Microplex har kontroll på sending av pakker...

 

Når jeg bestillte sist, fikk jeg en annen person sin pakke, men betalte min pris, 400,-

Tingene jeg fikk hadde en verdi på ca 1300.

 

Ærlig som jeg er gav jeg beskjed og sendte tilbake, og da viste det seg at de hadde byttet om på pakkene, og sendt min til han, og hans pakke til meg...

 

Fikk velge meg en var til 100 kr som plaster på såret, men det skulle kanskje bare mangle siden det tok tilsammen 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk pakken min...

Lenke til kommentar
Har allerede solgt dem jeg :D

 

Tenkte ikke på det.........

Husk hva vi sa... Ærlighet varer lengst.

 

Du får vel fortsette på denne tråden hvis du hører noe mer om hva som skjer... :-)

 

De har ikke sjanse å finne "tilbake" tapte varer. Hvis de plutselig skulle komme på døra di og si "DET DER ER MITT" så kan du bare si "bevis det".

Finnes ikke dokumentert noen steder at der er sendt til deg, verken ordrebekreftelsen eller pakkseddelen.

Lenke til kommentar

De har ikke sjanse å finne "tilbake" tapte varer. Hvis de plutselig skulle komme på døra di og si "DET DER ER MITT" så kan du bare si "bevis det".

Finnes ikke dokumentert noen steder at der er sendt til deg, verken ordrebekreftelsen eller pakkseddelen.

 

Greit nok det. Men, med den servicen Microplex vanligvis yter, vil jeg føle det værre og snyte de enn en annen webshop (NC, fex),blir litt som å stjele fra "venner" liksom :shrug:

Lenke til kommentar
så kan du bare si "bevis det".

Finnes ikke dokumentert noen steder at der er sendt til deg, verken ordrebekreftelsen eller pakkseddelen.

Greit nok det. Men, med den servicen Microplex vanligvis yter, vil jeg føle det værre og snyte de enn en annen webshop (NC, fex),blir litt som å stjele fra "venner" liksom :shrug:

Ja, det var det jeg også mente... Er de snille med oss, fortjener de noe igjen.

Lenke til kommentar

Måtte bare nevne her hva som skjedde med meg første gangen jeg handlet til PSData.. tror det var i 97 eller 98.. uansett... jeg bestilte ferdigbygd pc med 17" skjerm.. etter en uke eller to så kom pcen og skjermen, men det viste seg at de hadde sendt meg en 15" skjerm. Jeg hivde meg på telefonen og klagde. PSData beklaget og så at jeg måtte returnere skjemen, så skulle de sende meg en 17". Som sagt så gjort.

Tiden gikk og jeg begynte å ble MEGET utolmodig, så jeg ringte PSData igjen og kjeftet litt... de sa de skulle sende skjermen med engang. Det gikk noen dager og så kom det en skjerm i posten til meg... dagen etter kom det enda en skjerm... så der sitter jeg da... med 2 nye 17" skjerme som hver kostet rundt 3500kr tror jeg.... Tok skjerm #2 som kompensasjon for lang ventetid og solgte den til en kompis.

Det må sies at jeg ga PSData meget god omtale i tiden etterpå så de tjente sikkert på det likevel... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...