Snuppeline Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 dessverre gjorde jeg det utrolig dumme at jeg kjøpte meg en Nokia 6120 uten forsikring denne gangen.. og for første gang i min mobiltelefoneier-karriere så hadde jeg virkelig hatt behov for det. Nå sitter jeg nemlig med en telefon med binding i 11 måneder til og uten garanti og med knust og ødelagt skjerm. Det virker som om resten av telefonen virker, mao. at ikke noe software er ødelagt, men skjermen er altså helt svart. Har noen erfaring, hørt om , vet, tror, at det kan gå an å rep. en skjerm til en pris som lønner seg eller må jeg rett og slett gå mobil-løs i 11 mnd til? Og hvilket firma er solid og til å stole på? Og er det noen måte å få ut det som ligger på mobilen? I og med at skjermen er helt svart ser jeg jo ikke i det hele tatt hvor jeg navigerer, og jeg mitt dumme naut hadde så utrolig mye viktig liggende på telefonen! *snufs* Lenke til kommentar
havfal Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Stakkar ... Det er mulig å reparere, og jeg tipper det vil koste rundt en tusenlapp. Deltaservice og Zodiac er godt kjente verksteder, sammen med at en rekke Telehus har mobilverksteder. Lenke til kommentar
knudar Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Skalshop har display som vistnok skal passe til den mobilen. Er du sånn nogen lunde hendt, eventuelt har en kompis som er teknisk flink, er d minimalt med problem å gjøre dette selv. Skalshop display Her ligger det en videosnutt som beskriver demonteringa Nokia 6120 disassembly Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Her ligger det en videosnutt som beskriver demonteringa Nokia 6120 disassembly Du reddet meg Jeg fikk mobilen overkjørt av en bil i morges. Utrolig nok, ble bare dekselet knust. Egentlig den skjermsaken, så jeg trenger nytt deksel. Hvor kan jeg kjøpe nytt nytt deksel? Antar det blir billigere enn å sende mobilen på reparasjon... Lenke til kommentar
knudar Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Her ligger det en videosnutt som beskriver demonteringa Nokia 6120 disassembly Du reddet meg Jeg fikk mobilen overkjørt av en bil i morges. Utrolig nok, ble bare dekselet knust. Egentlig den skjermsaken, så jeg trenger nytt deksel. Hvor kan jeg kjøpe nytt nytt deksel? Antar det blir billigere enn å sende mobilen på reparasjon... Hei. Regner kanskje m at du finner dette på skalshop og. har handla masse fra der, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som har sett priser på K850i display? Har en som datt ned fra spisebordet, landet tilogmed på teppet men displayet tokk kvelden .. Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ville virkelig anbefalt deg å ta en så ny tlf på verksted, det koster ikke mer enn knappe tusenlappen og du har full garanti fortsatt, kødder du det opp selv må enten enda mer byttes eller hele telefonen kondemneres. +enkle feil senere kan komme på betalbar rep fordi du uansett etterlater deg spor etter en åpning av en så avansert telefon. Bare min mening iallfall. MVH Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå