Gå til innhold

Bedre muligheter for de eventuelle engelske som besøker.


Anbefalte innlegg

Hei, per dags dato er det to språkvalg, men mye av teksten i menyene med mer er det samme både ved bruk av "Norsk" og "Engelsk".

 

Det samme gjelder knappene på forumet, men det kan jeg forstå om det blir vanskeligere å gjøre noe med. Siden IPB vel ikke har noen støtte for egne knapper utifra språkvalg.

 

I tillegg reagerte jeg på et svar i en tråd under "Tekniske tilbakemeldinger"

Får denne feilmeldingen når jeg prøver å lage et nytt emne i spill (pc).

 

"You must enter a topic title longer than 2 characters"

 

Både opera og iexplore gir samme feilmeldingen. Og topic har 20 tegn: "multiplayer bilspill"

 

Er det forumet eller maskinen her som er problemet?

 

Anbefaler å witche over til norsk språkvalg så får du litt mer utdypende feilmeldinger.
Skal ikke de som kommer innom dette forumet og velger engelsk språkvalg få med seg fullstendige feilmeldinger? Det er en uklok beslutning og gagner ingen.

 

Enten skal det som står under de forskjellige språkvalgene være korrekt, eller dere kan nøye dere med et språkvalg.

 

REDIGERT: Forøvrig er den feilmeldingen lengre enn den trenger. I den norske språkpakken står det: "Emnetittelen må være på mer enn to tegn, og inneholde minst 3 ord."

 

to tegn og tre ord? Hvordan kan en ha 2 tegn og samtidig 3 ord? Ok, dere mener høyere enn 2 tegn, det blir 3 tegn. Er "A b c" en god emnetittel? Med andre ord, feilmeldingen burde heller være: "Emnetittelen må inneholde minst 3 ord." Feilmeldingen er nå halvert, tydeligere og inneholder ikke smør på flesk. Når den egelske språkdelen i tillegg kun har fått den delen av feilmeldingen jeg her kuttet bort, synes jeg det er svak prioritering.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...