pinpoint Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tenkte på Lian Li PCV1200APLUSII eller PCV1100APLUSII. Begge virker både luftig og romslig, men skulle gjerne ha hatt et kabinett som ikke samler opp så mye støv. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Cerv Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tenkte på Lian Li PCV1200APLUSII eller PCV1100APLUSII. Begge virker både luftig og romslig, men skulle gjerne ha hatt et kabinett som ikke samler opp så mye støv. Noen som har noen forslag? P182 er jo et luftig kabinett, med støvfilter. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 antec nine hundred, luftig som bare det;) Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 11. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) hvilket av antec 900 eller p182 samler minst støv? de uttagbare filtrene til P182 frister meg til å gå for denne. finnes det ikke noe filter som man kan bruke til å dekke fronten på antec900, som fungerer like bra? feks putte inn 2 stk 12x12cm støvfilter fra microplex siden de 6 nederste drive-bayene ikke har filter? Endret 11. januar 2008 av pinpoint Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 antec nine hundred, luftig som bare det;) Støyer Antec Nine Hundred mye? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Støyer litt med viftene på fult ja, men blir fort vandt til det.. men på en annen side kjøler det veldig bra, Menmen filter har jeg ingen aning om hvor og få kjøpt eller om det passer dessverre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Støyer litt med viftene på fult ja, men blir fort vandt til det.. men på en annen side kjøler det veldig bra, Menmen filter har jeg ingen aning om hvor og få kjøpt eller om det passer dessverre. Hva med viftestyring, har du prøvd det? Jeg er nysgjerring fordi jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe dette kabinettet og jeg har problemer med støy. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 trenger ikke det når du kan justere viftene på low,medium og high. via en liten knapp som henger på hver vifte. Lenke til kommentar
pinpoint Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) er det stor forskjell på lydnivået til Antec 900 og P182 ? Noen tester sier at antec 900 støyer mye. Så jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal gå for. Vil ha best kjøling og minst støy og div tester snakker generelt veldig positivt om begge kabinettene. Endret 15. januar 2008 av pinpoint Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg vil personlig anbefale APLUS Twin Engine! Et bra kabinett med viftestyring (utenpå kabinettet) og god plass... "Turbinene" på dette kabinettet støyer veldig lite i forholdt til Antec Nine Hundred... Kabinettet har også en mekanisme sånn at du ikke trenger å bruke skruer..Aplus har sin egen løsning med å feste Komponentene..Det eneste som må skrus fast er evt. Hovedkort og PSU. Dette er et billig kabinett med bra kjøling! Koster sånn ca. 1000-1200 lapper.. Gå for APLUS Twin engine! Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Har du slått fra deg Lian Li enda? Dersom du ikke har gjort det vil jeg si at PC-V1200 Plus II er et godt valg. PC-V1100B Plus II er også et godt valg men dersom du skal ha vannkjøling blir det litt knapt. Silverstone TJ07 er også et ypperlig valg i den prisklassen. 2500 kroner eks frakt hos Amentio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå