dahwan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg koblet til kameraet og windows prøvde å installere driveren automatisk, men fant det ikke. Jeg prøver å finne driveren til VF0040 på CREATIVE.com, men finner den ikke =( Kan noen hjelpe meg å finne den? Annet stuff det står på kameraet: FC N10225 Creative labs inc VF-0040 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er det denne du leiter etter? pantera Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Nei. Det viste seg at kameraet kalles "Creative instance" eller noe sånt. Jeg fant driveren =) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 fint om du hadde postet linken til driveren neste gang, for jeg kunne trengt den nå Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Bumper en gammel tråd. Dersom noen finner driver til dette kameraet til Windows XP så ville jeg vært utrolig fornøyd! (Nei alle forslagene google kommer opp med funker ikke og creative har den ikke på sin side. Blir gal snart! ) Lenke til kommentar
tomnewfarm Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Fant den her det går ikke med koblinger, så jeg skal prøve og forklare. gå inn på creative sine sider og så på brukerstøte/ eller følg denne linken: Creative så trykk på kamere nede i venstere hjørne. dermed scroller du til nederst på siden og trykker på "klikk her" da kommer det opp noe navn på kameraer du skal trykke på det øverste "Live! Cam/WebCam Series" Da kommer det opp enda mer navn, du skal i den midterste kolonene og lete nedover til du finner "WebCam Instant Skype Edition" (du må scrolle litt ned) Oså trykker du på "neste" nede i høyere hjørn og vips der er det Endret 12. juni 2010 av warwigan Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 fint om du hadde postet linken til driveren neste gang, for jeg kunne trengt den nå http://support.creative.com/downloads/download.aspx?nDownloadId=9920 Link til alle som vil ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå