SpecialForce Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Her kan du poste dine Mess-Tv/Sonen sitater fra enten håpløse brukere eller programledere. Inkluder gjerne Nick/programleder. Genuine sitater ønskes! Her er mitt bidrag tatt nå nettopp: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hei, jeg er en jente på 14. Jeg har pult 9.. Er jeg Player da?... er jeg? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Oh....My....God. Enkelte jenter har null peiling på når de bør holde kjeft. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kunne ikke blitt mer enig Herregud som jeg forbannet min egen generasjon når jeg så den meldingen.. Har du noen sitater? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) "koz å klemz" Helt seriøst, liksom. Endret 6. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du sitter og følger med på Sonen og/eller Mess tv, altså? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Du sitter og følger med på Sonen og/eller Mess tv, altså? ..Ja? Sitatene kommer jo derfra. Noen folk, altså.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 "koz å klemz" Helt seriøst, liksom. Det og.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Du sitter og følger med på Sonen og/eller Mess tv, altså? Personlig så hender det at jeg våkner og har ikke noe å gjøre for så å skru på tven rett over senga og lytte med et halvt øre med lavt volum. Rett og slett fordi det ikke er så mye annet å gjøre. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Haha, den var bra Derma! Jeg klarer ikke å se på det greiene der... Det som plager meg mest må være fjortis-språket! Ordet liksom og sms-språk Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 lizzom ^^ Hvem synes dere er mest tragiske? Jeg stemmer klart på Johannes @ Mess-Tv Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 lizzom ^^Hvem synes dere er mest tragiske? Jeg stemmer klart på Johannes @ Mess-Tv Hm, du kan faktisk navnene på de Synes faktisk synd på deg nå... Blitt hjernevaska av tven? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Sånne tåpelige kommentarer er virkelig ikke nødvendige. Det er da ikke vanskelig å merke seg et navn da. Jeg kan sikkert to.. Jeg synes den kommenntaren var litt spiss, egentlig. Så klart ser jo jeg på Mess-Tv/sonen når jeg skrur på tven men som tidligere sagt så er dette med et halvt øre/øye() Endret 7. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Ikke ta deg så nær av uskyldige kommentarer, SpecialForce. Det var ikke ment seriøst. Jeg vet også hvem Johannes er, og jeg ser ikke på Mess tv. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 lizzom ^^Hvem synes dere er mest tragiske? Jeg stemmer klart på Johannes @ Mess-Tv Om du skal stemme på Johannes, så må du sende MESS Johannes Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Var ikke helt seriøst ment av meg, nei Men det selv jeg har lagt merke til, er at mange av konkurransene er helt feil! Feks mattestykker, hvor de ikke tenker på paranteser o.l., så da blir det alltid klaging på chatten. Og jeg husker jeg leste en tråd her på forumet om hvor mange firkanter det var på et bilde Selv har jeg aldri hatt lyden på fordi jeg ikke klarer å høre på programlederne Men tven min står så og si på døgnet rundt, så skal vel ikke nekte for at jeg også har sett på dette (men lyden har vært av ). Er jo tross alt bedre enn tv-shop!! "Hvor mange firkanter er det" fra gullkorn-delen her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=793236 Endret 7. januar 2008 av LaStrada Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nei, Mess-TV er ikke bedre enn TV-shop. Og tro meg, jeg har sette begge deler i løpet av mitt liv. På TV-shop får man hvertfall se på pene damer og pene menn. Litt for alle kjønn og legninger med andre ord. På Mess-TV er alt man gjør å lese tåpelige meldinger fra Mess-TV-brukere og høre tåpelige kommentarer fra programlederne. Nei takke seg til. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tror at Mess tv beats em all. Det gjør forresten også min lille hending med sonen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 'don ask Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hvorfor skal man ikke spørre når du såpass klart legger opp til det, hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå