Reklame Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei, Fått ny xbox 360 med spillet PES08 til jul. Registrerte meg som gold-live member og begynte å spille. Det var svært få spillere\rom jeg kunne delta i og hørte lite\ingenting av det andre folk sa i voice-chaten. Begynte straks å lese rundt på internett og gjorde følgende: Starta Xbox live test connection, med kabelen direkte fra modemet til xboxen. Fikk opp: NAT - moderate Tok kabelen gjenom den trådløse routeren min. fikk opp: NAT- Open Etter dette, skulle man etter det jeg vet, hatt ingen problemer med tilkoblingen. MEN så kommer det: Etter jeg tok kabelen gjenom routeren, og fikk NAT-Open, ble det bare enda dårligere. Jeg kunne ikke delta i noen rom, og Xbox-live ble disconnected et par ganger. Jeg kobla derfor kabelen tilbake til modemet og fikk NAT-Moderate igjen, og kunne hvertfall spille mot noen få. Hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Muligens du ikke har gjort noe feil. Hele Xbox Live sleit hardt i jula, og sliter forsåvidt fortsatt på generell basis. Selv merket jeg det veldig godt i matchmakinga i Halo 3. Artikkel på ITavisen.no. Det KAN være en del av problemet ditt. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Muligens du ikke har gjort noe feil. Hele Xbox Live sleit hardt i jula, og sliter forsåvidt fortsatt på generell basis. Selv merket jeg det veldig godt i matchmakinga i Halo 3.Artikkel på ITavisen.no. Det KAN være en del av problemet ditt. Men om det ikke er problemet, hva kan det være da? Skal alt være i orden når NAT-står på Open, eller kan det fremdeles være noen porter som ikke er åpne? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Muligens du ikke har gjort noe feil. Hele Xbox Live sleit hardt i jula, og sliter forsåvidt fortsatt på generell basis. Selv merket jeg det veldig godt i matchmakinga i Halo 3.Artikkel på ITavisen.no. Det KAN være en del av problemet ditt. Men om det ikke er problemet, hva kan det være da? Skal alt være i orden når NAT-står på Open, eller kan det fremdeles være noen porter som ikke er åpne? Tror nok NAT'en din er okei. Tviler på det er noen porter som ikke er åpne. Xbox Live bruker kun 3 porter (som benyttes av alle spill), som all trafikk går gjennom. Får du koblet til marketplace er nok alle portene i orden. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg fikk faktisk kobla til Markedplace med Nat som Moderate også! Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Er bare live i seg selv som har vært problemet,grunnet mange nye kunder i juletiden..bare vent litt,så er det helt oppe og går igjen Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 får håpe på det da men å ha NAT på OPEN er bedre enn MODERATE!? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 får håpe på det da men å ha NAT på OPEN er bedre enn MODERATE!? ja NAT-Open er best Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 PES er uansett veldig veldig dårlig på live for tiden. Det har store problemer med lag når du gamer live plus at det har problemer med at folk ikke finner matcher å spille. Problemen ditt er nok ikke noe du kan gjøre. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 samme greia med GH3. Der det skal stå "connection" er det bare et rødt lys. litt irriterende når jeg får en månedes gratis gull medlemskap. hadde faktisk planer om å kjøpe 1 år, men nå vet jeg ikke helt lenger... Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 noen som vet om en guide på norsk, hvordan man setter opp xbox-live tjenesten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå