pacific_leon Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei, Har 2 stk HP Pavillion dv 6240eu laptoper, den ene kommer eg på trådløst nett med men ikke den andre... de er identisk lik BORTSETT fra at den som ikke vil på trådløst nett mangler en såkalt 1394 net adapter driver i network adapters i computer management, den har et gult utropstegn foran seg og det står at driver mangler. Eg har fullstendig oppdatert maskina i windows update, lastet ned drivere fra Nvidia og vert hos hp.com og hentet nettverksdrivere uten at det har hjulpet, eg har t.o.m lokalisert driveren på den andre maskina, kopiert den og limt den inn i driver-mappa i system32 mappa uten at det hjalp heller. Eg har også tatt frisøk og søkt rundtom på nettet uten hell... driveren er signert av microsoft men eg har store problemer med å få tak i den. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) 1394 er vanligvis kun Firewire så det burde ikke være noe tema. Har du sjekket TCP/IP instilinger og at nettverkskortet faktisk fungerer på den uheldige klienten? start-run-"ipconfig/all" Endret 6. januar 2008 av Cerwell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå